Asla değişmeyecek şeyler için kendimizi üzmek ahmaklık mı?

Geçmişte yaptığım canım düşündükçe kendimi öldüresim geliyor. Çok da ağlıyorum boşu boşuna... Şu âna kadar hiçbir doğru karar almamışım. Hepsi yanlış... Yanlış tercihlerden oluşan yanlış bir hayat... 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Geçmişte yaptığım *hata*ları Oradaki 'canım' sözcüğü Nerden çıktı ya🤦🏻‍♀️😔
Asla değişmeyecek şeyler için kendimizi üzmek ahmaklık mı?
Cevapla