kız kardeşim
abi bariz yapay zeka dedi :)
ben efek kullanmış kız diyorum :)
siz ne diyorsunuz 🤔 :)




bariz yapay zeka :D
hayır efek kullanmış insan kız :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
kız kardeşim
abi bariz yapay zeka dedi :)
ben efek kullanmış kız diyorum :)
siz ne diyorsunuz 🤔 :)




Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
yapay zeka.
Yabancı ülke kızıdır belki
yapay zeka, 6 parmagı var :D
ben elinde çubuk tutuyor sanıyordum :D
hani japonların vs makarna pilav yediği çubuk tahta var ya onda tutuyor sanıyordum :D tebrikler :) 👍👏
Yapay zeka
6 parmağı var. Djsj
oha evet :D
sağ göz yuvası da burnunda çok uzak da :D
ben bir sorun olduğunu düşünmüştüm yani insansal bir sorun :D
ama parmaklar :D sen var ya efsane teşhis :D
ifşa nın dibine dibine vurdun tebrikler :D :D 👍👏
ve ben elinde çubuk tutuyor sanıyordum hiç dikkat etmedim :D 😝🤦♂️🙈
Dikkatliyimdir. Sağol
Yapay zeka..
Yapay zeka
Yapay zeka artık videoda bile yapıyorlar
Efek değil efekt
canım tebrikler :D 👍👏