
İnsanlar neden birilerine ihtiyaç duyar? Yalnızlıktan neden korkarlar?

İnsanlar neden birilerine ihtiyaç duyar? Yalnızlıktan neden korkarlar?
İnsanlar yalnızlıktan korkar çünkü doğamız gereği bağ kurmaya ve paylaşmaya ihtiyaç duyarız. Sevilmek, anlaşılmak, destek görmek bizi hayatta güçlü kılan şeylerdir. Bir başkasına ihtiyaç duymak zayıflık değil, aslında insan olmanın doğal bir parçasıdır. Yalnızlık, bazen kopukluk hissi oluşturarak insanı huzursuz edebilir. Ancak kendiyle barışık olmak, yalnız kaldığında bile huzuru bulmayı öğretir.
İnsanlar sosyal varlıklardır ve sevdikleriyle bağ kurmak, destek almak ve sevgilerini paylaşmak isterler. Yalnızlık, çoğu insanda izole hissetmeye neden olabilir. Bu sebeple, insanlar genellikle yanında birilerini ister
eic için teşekkürler🥰
Yalnızlıktan korkmak değil de bir başarın olduğunda , mutlu olduğunda yanında o duygularını paylaşabileceğin kimse yoksa başarınında bir anlamı yok demektir.
Aksine yanlızlıktan korkmuyorum yanlızlık bir arkadaş gibi oldu benim için. Hayatıma girecek kişi beni korkutuyor.
Cevap
4Cevap
Çünkü bu hayatın bir gerçeği merak bence nasıl bir şey gibi
Çünkü tek başına her şeye sahip olamaz her şeyi başaramaz insan.
Çünkü hayat sevdikçe güzeldir.
Neden acaba
Insaniz diye olmasin
Birlikte daha güçlü olur
Ah insanın doğası yaratılış gereği
yokmu bir işsiz ablamıza gereken cevabı versin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?