
-işte hayat..
Emeklerinizin boşa gittiği bir zamanınız oldu mu?

-işte hayat..
Emeklerinizin boşa gittiği bir zamanınız oldu mu?
İşte hayat denilince de şu şarkı geldi aklıma.
https://www.youtube.com/embed/C3bq0sMFD4YOldu tabii ki, saatlerce uğraştım, günlerce, dil döktüm ona, yapma dedim, ne olur çöplüğe yürüme, felaketine yürüme lakin bana hak verse de kafasının dikine gitti, ben hep haklı çıkıyorum, keşke ben yanılsaydım lakin bazı şeyler değişmez, bile bile lades oynamak niye, emeklerimden ziyade onun kendini bunu yapmasına yanıyorum lakin elimizde değil ki sevdiğimiz insanın hayatını değiştirmek, çünkü herkes kendi kaderinin işçisi, hep dua ediyorum ona, yüreğimle sarılıyorum. Rabbim onu çok mutlu etsin, yüzü hep gülsün canımın içinin.
Cevap
4Cevap
evet hayatımın özeti öyle
Bu yüzden emek vermeyip sadece boşvermişlik moduna girmek en iyisi.
Hemde çok
Er ya da geç karşılığını buldu...
Ellerimle yaptığımı bir fiskeyle yıktım.
oldu tabiki olmaz mı ama her şey ders
evet
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?