Daha iyisine sahip olduğunuz halde "şundan alamadım" "şuna sahip olamadım" dediğiniz bişey var mı?

Mesela Simge Sağın'la birliktesindir ama Melek Mosso hayalindir (hay zevkine tüküreyim😂) veya bu parayla alınan bişeyde olabilir. Mercedes S class vardır ama Toyota Avensis hayalindir mesela çocukluktan kalma hayranlık olabiliyor böyle
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru olmuş ☺️☺️
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar elinizde iyisi varken kötüyü ister misiniz soru böyle. Herkes daha iyisini elbette ister ama ben tersini soruyorum. Belki bi anınız vardır o yüzden elinizde artık daha iyisi olsa da o anıdan dolayı kötü olanı da istersiniz. Şu an Maybach sahibi olsanız da çocukluk anısı olduğu için babanızın Toros arabası aklınızdadır yine d. Bunu soruyorum
Daha iyisine sahip olduğunuz halde "şundan alamadım" "şuna sahip olamadım" dediğiniz bişey var mı?
Cevapla