Hayatta çok isteyip de olmayan neler için "iyi ki olmadı" dediniz?

#selamgençlik 🍀🍀

⭐ Misalen ben eskiden sevdiğimi zannettiğim erkeklerden her ayrılınca dedim "iyi ki olmamış" diye. Çünkü en güzeli bekarlık. ⭐😎😎

#tubasueda 🍀🍀

music.youtube.com/watch
Hayatta çok isteyip de olmayan neler için iyi ki olmadı dediniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Hayatta çok isteyip de olmayan neler için "iyi ki olmadı" dediniz?
Cevapla