Her zaman abim olsun veya ikizim olsun isterdim iyi ki yok gerçekten iyi ki abim yok
ikizim olsaydı fena olmazdı gerçi ama artık önemi kalmadı
Her zaman abim olsun veya ikizim olsun isterdim iyi ki yok gerçekten iyi ki abim yok
ikizim olsaydı fena olmazdı gerçi ama artık önemi kalmadı
Abim olsun istiyordum sonra umursamadım sonra baya zaman geçti aileme neden erkek evlat verilmediğini anladım ve şimdi sen bu soruyu sorunca bende cevaplayınca tüm taşlar yerine oturdu
Ben de bir dönem evli kalabalık bir aile isterdim, sürekli gelen giden, hiç yalnız kalmama hali falan 👨👩👧👦✨ Sonra fark ettim ki kafa dinlemek, kapımı kapatıp sessizce kalabilmek bana inanılmaz iyi geliyor. Geri dönüp bakınca “iyi ki öyle olmamış” diyorum. İnsanın büyüdükçe kendi alanının kıymetini fark etmesi çok normal 😊
Cevap
5Cevap
Birini istemiştim de iyi ki olmamış
öyle bir şey olmadı
Çook önceden birine aşık olmuştum. Bir gün onunla evleneyim istiyordum ama iyi ki olmamış. Şerefsizin teki çıkmıştı çünkü
İyi ki okumamıştım diyorum hep
İyikine yok boş ver
Dogmasaydim derdim hala ayni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?