Sevgili olmak zorunda değil arkadaş dost da olabilir, keyifli günler. 🤟

Sevgili olmak zorunda değil arkadaş dost da olabilir, keyifli günler. 🤟

Değer verdiğim birine bunu hissettirmek için sözlerimle ve davranışlarımla açıkça belli ederim. Onun yanında olduğumu hissettirmek, en küçük şeylerini bile önemsemek, ihtiyaç duyduğunda desteğimi göstermek benim için önemli. Samimi sohbetler ederim, dinlerim, anladığımı hissettirmeye çalışırım. Küçük jestler yapmayı severim, mesela sevdiği bir şeyi almak, moralini bozacak bir şey yaşadığında yanında olmak gibi. Değer verdiğim kişi mutlu olduğunda ben de mutlu olurum, bunu saklamam. Zaten insan gerçekten değer veriyorsa, bunu hissettirmek için ekstra bir çabaya bile gerek kalmaz, doğal olarak hissettirir.
Hayatın karşıma çıkarttığı tüm olumsuz ve güzel durumlarda değer verdiğim insanı ekstra mutlu edecek kararlar alırım her zaman. Değer verdiğini hissettirmek ayrıntılarda gizlidir. En önemlisi ise değer vermenin de karşılıklı olması.. O zaman fazla çabaya gerek kalmadan iki taraf ta o değeri hissederler ve doyasıya yaşarlar..
Özel bir çabam olmaz zaten anlar. Başka insanlara göstermediğim yanımı görebiliyorsa zaten değerlidir.
Teşekkürler Barış 🤟🥂
Rica ederim ablam 🤟✨🥂
Kendime değer vermeyerek
hala sitedesin çok sevindim 🌸
Canım ❤️
<3
Cevap
21Cevap
Değer verdiğimi sözlerimle de hareket ve tavırlarımla da iliklerine kadar hissettirecek etkiyi oluştururum. Karşılık verip vermemek de karşımdakinin meselesidir. :)
Davranışlarımdan tabi ki, zaten ister istemez onun yanında olurum istemsiz bir şekilde
Özel bir çabanın içine girmem. Zaten hatamda olması değerli olduğunu gösterir..
Hal hareketlerim tavırlarim konusmalarim belli eder ekstra bir şey yapmama gerek yok zaten
Her halinde yanina olmaya çalışırım
Birine değer verdiğini hissettirmenin birçok yolu vardır. İşte bazı öneriler;Karşınızdaki kişi konuşurken gerçekten dinleyin, göz teması kurun ve söylediklerine odaklanın. Onların duygularını anlamaya çalışın ve kendinizi onların yerine koyun.
İlgili Sorular Sormak; Konuşmalarına ilgi gösterdiğinizi belli eden sorular sorun.
Unutmamak;Önemli detayları hatırlayın ve daha sonra bu konulara geri dönün.
Zaman Ayırmak ve İlgi Göstermek;
Kaliteli Zaman Geçirmek; Birlikte keyifli aktiviteler yapın ve sadece onlara odaklanın.
İlgilendiği Şeylere İlgi Göstermek;Onların hobilerine ve ilgi alanlarına ilgi gösterin.
Küçük Sürprizler Yapmak; Beklenmedik jestler ve sürprizler onları mutlu edecektir.
Desteklemek; Onların hayallerini ve hedeflerini destekleyin.
Saygı ve Takdir Göstermek;
Saygılı Davranmak;Onların fikirlerine ve duygularına saygı gösterin. Takdir Etmek; Onların başarılarını ve çabalarını takdir edin.
Plan yapmaya çalışırım.
Genelde benim dışarıya çıkmaktan kastım yemek yiyip dolaşarak laklak etmektir. Fazlasına genelde ihtiyacım olmaz.
Ama birisine değer veriyor isem onun istediği aktiviteleri yapmaya çalışırım ve buluşmalarımı daha verimli geçirmeye çalışırım.
Değer verdiğimi hem cümlelerim, hem de eylemlerimle sonuna kadar hissettiririm. Bazen yüzünde tebessüm olurum, bazen de gözyaşlarını silen bir el ve dayanacağı bir omuz olurum. Ufak bir hediye ve basit gibi görünen anlamlı bir sürprizle onu mutlu ederim. Ve kırmamak için ekstra gayret ederim. İstemeden kırdığım zamanda, gönlünü almak için mücadele ederim.
Her zaman yanında olurum onemserim elimden geldiğince her konuda destek olmaya çalışırım saygı duyarım bunu insan olarak yapmak aslında görevimiz ama maalesef günümüzde çoğu insan değer görmeyi haketmiyor
Bilmiyorum ki,, sürekli onu överim, ona bir şey olmasın diye onu bile üzerim. Sevdiceği üzeceğine ben üzeyim jehshs. Ya da bktan bir şey için üzülmüşse döverim ki, doğru dürüst sebebi olsun üzülmek için😂. Benim şu sevgim göz yaşartıyor ahahahs
Küçük ama değerli jestler yaparım. İstediği bir kitap varsa onu alırım. Bana kahveye gelirse en sevdigi tatlıyı pastayı yaparım. Doğum gününde almak İstediği şeyi alırım ( bütçem yetiyorsa)
Davranışlarım bunu belli eder ztn ama eğer uzakta ise hal ve hatırini bile soruyorsam değer veriyorumdur. Değer vermediklerimle muhatap bile olmam çünkü.
Ona sevdiğimi ve benim hayatımda olduğu için mutlu olduğumu hem dile getirir , hem belli ederim sevaplarımı bile onunla paylaşırım
İçten iyi ki varsın demek, ara ara hatırını sormak (yoğun çalışıyorsa) bir de içten tebessüm olursa vs yeterlidir 🌹
Başı dertte oldugu zaman yardımına koşarak versigim değeri anlar bunu dille degil yaptıklarımla hissettirmek isterim tabi oda bu fırsatı verirse
Yardım ediyorsam, sorunlarını çözüyorsam. Bazen de gerçekten hissetme periler geldiğinde neresi olursa farketmez sıkı sarılabilirim
Bunu ona hissettirdim ilgimi ona gösterdim hatta defalarca ama görmek istemedi benim de umurumda değil artık
Zaman ayırmak , iyi gününde kötü gününde destek durmak.
Samimi konuşurum elimden geldiğince yardım ederim o da anlar zaten
Her saat her zaman aklımdaysa görüşüyorsam demekki kıymetlidir benim için,.
Onun üstüne atlarım. Sarılırım. Öperim en büyük ödül benim yani
Özel bir çaba sarf etmem yaptıklarım ve konuşmalarımla genellikle belli ederim.
Her anında yanında olurum, her zaman desteklerim
Kötü zamanlarında yanında olan ilk kişi ben olurum.
Özel bir şey yapmam kendi özüm dogaldir sahte ilgiler olmaz bende
Vakit ayırıyorsam zaten ona değerdir ansızın arıyorsam kdkd
Uzakta ise sözlerle yakında ise davranışlarla olur canım benim 🌝🌝
Onu dinleyip anlamaya çalışarak bir sorununda düşünerek
kimseye deger vermiyorum ya çünkü ben sevdim insan karşıda ki insan ego tavan oluyo böyle normal bir sevgi değil o yüzden hiç o atraksiyonlara girmiyorum 🤝🏻
Çaba göstermem, huyumdan, konuşma şeklimden bile anlar.
Zaman ayırmak , unutma bu dünyadaki en değerli şeyin zaman , hepsi geri gelir peki zaman...
Çoğu şeyi o kişiyle yapmak istemenden dolayı kendisi anlar (arkadaş , eş, dost farketmez)
Onu düşündüğümü önemsediğimi belli ederdim. Bazen sevgi göstererek şakalar yaparak.
Eğer erkekse direk açılıyorum ben gizlim saklım yok
Masum masum bakarak..
Hal hareket ve davranışlarımla
O kişiyi hayatımın merkezine koyarım
Dile getiririm onu sevdiğimi
Galiba kimseye değer vermiyorum
Sevgimi göstererek hissettiririm.
Davranışlarım ile
Cok fena hisseder xd
Evet öyle
Birine değer verdiğini gösteren olgulardan birisi karşı tarafa duyulan saygıdır. Bunun dışında karşı tarafın sıkıntılarını çözmeye çalışmak, özenli ve sevgi dolu davranmak ve her anlamda karşı tarafa destek olmak değer verdiğimizin bir göstergesidir.
Kişilerin karşı tarafa değer verdiğini gösteren pek çok durum vardır. Bunlardan birisi de boş vakitlerini ve zamanını karşı tarafa ayırmaktır.
Düşünüyorsan iyiliğine bir şey yapıyorsam
en sevdiğim şarkıyı beraber söyleyerek
Her davranışım ile bunu hissetiririm.
İlgilenirim zaman ayırırım
Ararım sorarım ilgilenirim ben buradayım derim
Anlasilir tavir ve hareketlerden
Hareketlerimle lafta olmaz eğleme geçerim
Davranışlarımla
Anlayışlı davranarak güven duygusunu aşılayarak
Davranışlarımdan anlar zaten
Onunla ilgili her şeyi hatırlayarak.
Kötü günlerinde yanında olarak 😊
değerli ve önemli olduğunu hissetmek
Hareketlerim ve sözlerimle
Sevdiği seyleri onunla paylaşarak
Daha içten ve samimi davranıyorum. Vakit ayırıyorum. Olası sorunlara çözüm odaklı yaklaşıyorum. Daha ne olsun.
Uğraşmıyorum artık anlamıyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?