İnsanlara haddinden fazla ilgi/sevgi verdiğiniz oldu mu?

İnsanları haddinden çok değer veriyorum sonra kendimi boşlukta hissediyorum içim sıkıntılanıyo hiç bişey yokken böyle yapınca kendime zarar veriyorum farkındayım nası düzelir bu?
İnsanlara haddinden fazla ilgi/sevgi verdiğiniz oldu mu?
İnsanlara haddinden fazla ilgi/sevgi verdiğiniz oldu mu?
Cevapla