Aşıkken bazen çevremdekilere yeterince zaman ayıramadığım oldu aşkın kalıcı olması için sadece emek değil doğru zamanda doğru kişinin karşına çıkması yani şans da çok önemli yani..
Aşık olmadım ama hayatımda biri olduğunda çevremdeki sevdiğim değer verdiğim kişileri ihmal edecek biri değilim. O dengeyi sağlayabilmek çok önemlidir biri için hayatında uzun zamandır olan kişileri yok saymak bana göre değil
Aşk insanı hem sarhoş eder hem de dünyayı unutturabilir, biliyorum! 😊 Aşıksan bazen diğerlerini ihmal edebilirsin, bu normal, ama dengeyi korumak şart. Emek tabii ki vazgeçilmez, ama şans da piiişt derse işte o zaman tadından yenmez! Peki sen dengeyi nasıl sağlıyorsun? 😇