
Kaldırmayın şunların arkalarını be..
Haddinden fazla değer verdiğiniz insanlar oldu mu?

Kaldırmayın şunların arkalarını be..
Haddinden fazla değer verdiğiniz insanlar oldu mu?
Evet olmaz mı hiç.. gerçek yüzlerini sonradan gördüğüm çok insan oldu.. ama ben kötü biri olmadığım için yine aynısını yaparım farklı insanlara. zaten değer verirsem tam değer veriyorum ama işte bazen karşıda ki insan bu iyi niyeti kötüye kullanıyor vefasızlık yapıyor ya da değer vermiyor.
Kalbi sağlam olan insanlar kendi gibi sanır bu yüzden karşıdaki insana değer ölçüsünü kaçırır ancak beş para etmez insana verilen değer duvara verilmiş gibidir
Cevap
7Cevap
Şöyle dönüp bakınca olmuş diyorum. Olmuş
Tabii ki eskiden çokça yaşadım bunu. Ama uzun zamandır herkes hak ettiği kadar değer görüyor benden.
Benim yanımdayken değerleri arttığı için o kadar değer vermem normal. Benden gittikleri zamanki değerlerine ben karışmam.
Haddinden fazla değilde yeteri değeri alan oldu o değerle kalanda oldu
Oldu ama pişman değilim çünkü insan hata yapmadan asla öğrenmez...
Hayır olmadı gerektiyi kadr oldu
Evet , genelde manipülatif kişiliklerdi
Oldu maalesef
Oldu maalesef.
Oldu maalesef
Yaptık öyle hatalar diyelim 🤡
Oldu cok oldu ama akıllandım
Oldu maalesef sonu ise pişmanlık
Olmustu.
Maalesef oldu
Eski arkadaşlarım
Oldu tabii. Ama hepsinin götu kalktı afedersiniz.
Oldu.
oldu
Evet
hayır olmadı
Olmadı.
olmuştur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?