Yapmacık kibarlık mı daha itici yoksa doğal kabalık mı daha itici?
YAPMACIK KİBAR KONUŞMAK.
DOĞAL KABA KONUŞMAK.
İKİSİ DE İTİCİDİR.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yapmacık kibarlık mı daha itici yoksa doğal kabalık mı daha itici?
Yapay kibarlık her zaman daha itici geliyor çünkü sahte olduğu çok belli oluyor, sanki biri içinden gelmediği halde zorla kibar davranıyormuş gibi bir his veriyor. Doğal kaba konuşan biri en azından olduğu gibi, içinden geldiği gibi konuşuyor, samimiyetsiz durmuyor. Tabii ki sürekli kaba konuşan biri de çekilmez ama sahte kibarlıkta bir yapmacıklık, bir hesap kitap varmış gibi hissettiriyor, o yüzden daha rahatsız edici oluyor. Samimiyet her şeyden önemli, ister kibar ister sert olsun, insanın özü neyse öyle olması daha değerli.
Rica ederim Ayhan bey.
doğal kaba konuşmak daha itici
Cevap
0Cevap
Yapay kibar mı aşırı bir iticiliği var. Doğal kaba da tercihim olmazdı kalbim çabuk kırılabilir sjsjsj.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar