Neden bir erkek sever ve umut verir sonrasında soğur gibi konuşup beni manipüle edip ardından küfür edip siler?

( Üstelik doğum günümde)
Cidden ağlıyorum ve unutamıyorum onu. Yaşım 21 yani doğum günüm bugündü ve bugün beni terk etmişti. Kalbim bir bardak gibi kırılmıştı ve hayatımda ilk defa bi gence aşık olmuştum, hani ilk görüşte aşk derler ya ben inanmazdım ama aşık olunca insanın terk edilişi ne bileyim çok ağladım ya cidden bi erkek neden bi kıza umut verip gider ki?
Neden bir erkek sever ve umut verir sonrasında soğur gibi konuşup beni manipüle edip ardından küfür edip siler?
Cevapla