Sessiz sakin gariban bir kız laflarını çok duyuyorum psikoljim bozuldu?

Niye böyle söylüyorlar kendi halinde saf biri olmak kötü bir şey mi? Herkes bunu söylüyor

Sessiz sakin gariban bir kız laflarını çok duyuyorum psikoljim bozuldu?
Cevapla