Düşünüyorum da insanların duygularıyla oynayınca, yedekte ayarliyinca, kötü insan olunca, daha mı iyi oluyor hayatımız?

Hiç bir zaman böyle bir şey yapmadım, vicdanım'dan korktuğum için. ama sanki bir yerde yanlış yapıyorum, ve benim gibileri de. Nerde bu yanlışlık?
Düşünüyorum da insanların duygularıyla oynayınca, yedekte ayarliyinca, kötü insan olunca, daha mı iyi oluyor hayatımız?
Cevapla