Neden insanların duygularıyla oynayanlar hep mutlu, kötülere neden bir şey olmuyor?

kötülerin nasıl hiç vicdanı olmuyor, bir özür dilemek bukadar mı zor, canını acıttığınız bir kişinin?
Neden insanların duygularıyla oynayanlar hep mutlu, kötülere neden bir şey olmuyor?
Cevapla