Bazı insanların kederli bir yanı mı vardır yoksa kötü hissettiklerinde bunu diğer insanlara yansıtmayı mı tercih ediyor?

Kötü hissettiğinizde bunu diğer insanlara yansıtır mısınız? Yoksa diğer insanları kederlerinizden uzak mı tutarsınız

Kimisi direkt yansıtır şunum bunum var diye ve bu durum defalarca olunca o kişi "depresif" görülür. O kişi depresif midir? diğer insanlardan daha kederli? yoksa içindeki kötü hissi tutmak yerine diğer insanalda göstermeyi ve yansıtmayı mi tercih ediyordur?

Bazı insanların kederli bir yanı mı vardır yoksa kötü hissettiklerinde bunu diğer insanlara yansıtmayı mı tercih ediyor?
Cevapla