
-Çok sevdiğinin birinin önemli olup olmadığını nasıl hissettirirsin?

-Çok sevdiğinin birinin önemli olup olmadığını nasıl hissettirirsin?
Eskiden birini sevdiğim zaman bunu hissettirmek için her şeyi yapardım. Küçük sürprizler, sabahına "günaydın" mesajları, onun mutlu olduğu şeyleri düşünerek hareket ederdim sadece varlığıyla bile mutlu olduğumu bilsin isterdim. Ama zamanla anladım ki, hissettiklerim her zaman anlaşılmıyor, değer verdiğin kadar değer görmüyorsun.
O yüzden artık kimseyi inandırmaya da hissettirmeye de uğraşmıyorum. Çünkü gerçekten seven zaten hisseder, gerçekten kıymet bilen zaten anlar. Eğer anlamıyor kimse, demek ki hiçbir zaman benim sevgime layık olmamış demektir Aşk karşılıklı hissedildiği zaman güzel ama çoğunlukla yaşamadım, tek taraflı olduğunda da zaten sadece insanı yıpratan bir hayal kırıklığı başka bir şey değil.
Ona özel zaman ayırarak, gülerken de ağlarken de yanında olarak, ve kırdığım zaman hemen gönlünü alarak, cümlelerimle ve eylemlerimle saygılı ve empatili olarak..
Cevap
2Cevap
ona değer vererek tabi ki de yanında olurum
Verdiğim değerden ilgiden
Kişinin hislerini kontrol edemeyiz çabalarımız o kişinin istediği kadardır sözlü ve fiili olarak gösterilse yeter
Hiç beceremem şu hissettirme olayını
Önemliyse zaman ayırırım 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?