
Bazen üvey evlat, kardeş olduğumu düşünüyorum🤧
Bir tek benim doğum günümü kutlamıyorlar ://pek memnun değiller heralde doğduğuma :// jskfjksjfjf

Çok fazla ve hepsine yürekten teşekkür ediyorum. . Şimdiye kadar hayatıma renk katan ve gerçekten sefkati merhameti ile vermiş olduğu sevgisi ile bende iz bırakan tüm tanıdıklarıma teşekkürler.. şu an okuyamazlar bu yazımı ama umarım bu teşekkürü hissedebilirler.. :)
Bazen üvey evlat, kardeş olduğumu düşünüyorum🤧
Bir tek benim doğum günümü kutlamıyorlar ://pek memnun değiller heralde doğduğuma :// jskfjksjfjf
Tipkisi bende
Yak yak🚬
Önemseniyorum, Rabbim sevdijlerimin acısını göstermesin. Önemsenmediğimi hissedersem aynı şekilde ben de önemsemem.
Master olmussun ama Türkceyi katletmissin be baci😂😂🤮
şu an sende katlettin : )
Ama ben Master degilim😂
Cevap
19Cevap
Ben kutlayayım bari, aynı gün doğmuşuz.
Mutlu seneler. 🙂
Daha gelmedi ki doğum günüm 😒yinede sağol 😀
Değer verseler de zaman birlikte zaman geçiremiyoruz 😭
Ölsem babamın umurunda olmaz.. pardon babam dedim.
Bir annem var gerisi boş
24 taşına girmişsin, hep taşlıyon milleti ondan :D
Dalga geçme be :(( klavyenin hatası o :d
Onlar beni bende onları severim. İyi bir dsot olduğum için sağlam dostlara sahibim.
ben hayatımdaki herkesi önemserim önemsiz birinin zaten yeri olmaz hayatımda
aktif misin özelden yazar mısın birşey soracam
Benim için ellerinden geleni yapıyorlar ama bende iş yok sanırım çok haylazım 😇
Agresif bence senle aynı hayatı yaşıyoruz çok iyi anlıyorum seni
Miranda Kerr tadindaysan
Kurtarayim seni onların elinden 😉
Eksik ol
Oyyy kuzum ben kutlarım senin doğum gününü
Sağol canoomm😚
Hadi cevap verin sevdiklerim :D
Fksjdjfjsjd
Hdddhdh
Çok önemsenirim ben.🥰
Olsun ben kutlarım. Doğum günün kutlu olsun 😊
Gözüm yaşardı 😭
Kendimi pek onemli hissetmiyorum
Olması gerektiği gibi👈
Beni benden çok seviyor millet 😅 anlamadım.
Sen nasıl oldun hala şaşkınlık içindeler ;)
Anna baba dışında hiçkimse
Bugün belli olacak..😊
Galiba değiller. Agresif olduğun için.
derdimi dinlemeyecek kadar önemsenmiyorum.
Direkt içindekileri dökmüşsün 😂
Önemseniyorum 😛
Önemsenmem
Bazen anne baba kardeş ve sevgidolu hissediyorum
Önemseniyorum
Agresifsin sen ondan
Üzdün bak :(( zaten duygusala bağladım ://
Git az ötede ağla sümük yapma buralara 😪
Boşver kutlamasinlar
Önemsenmiyorum.
Ablan için sevin
Banane dkdkdk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar