
Ben ne kadar sevsem kıymet versem de aynı şeyi göremiyorum evet karşılıksız yapıyorum bunu ama bu üzüyor beni

Ben ne kadar sevsem kıymet versem de aynı şeyi göremiyorum evet karşılıksız yapıyorum bunu ama bu üzüyor beni
Genellikle onun verdiğinin fazlasını veririm. Belki bu çoğu kişiye göre yanlış bir tutum. Ancak bu daha çok sevilme ihtiyacından dolayı da olabileceği gibi, onları mutlu görmenin verdiği sevinç ve hazdan da olabilir.
Bazıları der ki yanlış bu tutum kullanılırsın bundan hiç şikayet etmedim, bende olanı da esirgemedim. Yeter ki dostum dedigim açık dürüst ve samimi olsun.
Ben de böyleyim işte
Kendimi küçümsemeden başkalarını önemseyebilirim.
Yaşamın en değerli hazinesi zamandır. Bize zarar veren, değersizleştiren, önemsemeyen, duygularımızı ve isteklerimizi görmezden gelen kişiler için değerli zamanımızın akıp gitmesine izin vermemeliyiz. Çünkü kaybettiğimiz yılları, akıp giden zamanı geri almamız mümkün değildir! Sadece seviyorum demek değil, sevgisini tavırlarıyla, davranışlarıyla, sıcaklığıyla, bizi anladığını ve isteklerimize anlayış göstermesiyle değerli olduğumuzu hissetmemiz gerekir...
Ruhumuzla ve bedenimizle bir bütünlük oluşturup ahenkle dans etmemiz lazım. Eğer bu bütünlük ve ahenk sağlanamıyorsa, ilişkiyi yürütmek zorlaşır. Örneğin; direksiyonu birinin sağa, diğerinin sola çevirdiğini düşün yol alınabilir mi?
Ne olur bu durumda
Böyle bir ilişki içindeysek bu durumu değerlendirmeliyiz derim. Hayatımızı ertelememeliyiz. Hayatın ne getireceğini bilemeyiz..🌸
Ne güzel yazmış yine prensesim
Tanıştığım pek çok insan beni seviyor ve onlara iyi geldiğimi söylüyorlar. İyi gelmek için bir çabam yok aslında sadece güzel sohbet ediyorum ve çoğu doğallığımdan ya da samimiyetimden etkilendiğini söylüyor. Yine de bana benim gibi birisi hiç denk gelmedi umarım gelir. Bugün bile ona iyi geldiğim için hep benimle konuşmak isteyen birisi beni kullanmaya çalıştı ve buna izin vermediğim için gerçekleri yüzüne vurdum diye "akıl sağlığı bozuk" insan bile oldum. Bazı erkekler gerçekten insanlıktan mahrum. Daha yakın zamanda aldatıldığı halde beni kullanmaya çalışmış, bir de bana " beni diğer erkeklerle bir tutma " diyordu. Neyseki en baştan her şeyin farkındaydım ve sınırımı korumuştum.
Bana insan gibi adam akıllı değer verene tabii ki veririm
İğrençler ne diyim ki
Cevap
24Cevap
Evet tabi ki de.. bana değer verene bende değer veririm önemserim.. bir sıkıntısı olduğu zaman kendi sorunummuş gibi yardım ederim. ama yanı değeri görmedim şimdiye kadar.. insanlar bencil ve kötü kalpliler
Benden de mi görmedin puuu
Gördüm tabi ki 🥺
Önemserim bana bir adım atana ben bir buçuk adım atarım
Değişik bir yapım vardır değer versem de bunu gòstermem genelde normal yakınlarıma veya değer verip vermediğimden emin olamıyorum da
Yıllar önce 3 5 gün depersonalizasyon belirtileri göstermiştim
BBC ye konuşan bir kadın hastalıktan sevmeyi imkansız kılan hastalık olarak tanımlıyordu
Açıklaması benim hissettiğim, düşündüklerim ile çok uyumluydu
Bazen şüpheleniyorum öyle bir şeyim var mı diye
👀
Ben herkese karşılıksız tüm samimiyetimle tüm kapılarımı açardım eskiden. Tüm iyi niyetimle derdim dermân olmak olurdu. Eskiden de seçiciydim ama kendimi çok yıpratırdım. Artık daha soğukkanlı daha katıyım. Hak edene hak ettiği şekliyle hak ettiği kadar artık. Önceden olsa hak etmeyeni göklere çıkarırdım
Önemsedim ama sebebini tam olarak anlayamadığım bir şekilde bırakıp gitti dün itibariyle. Ama sorun değil, ben elimden geleni yaptım bu yüzden üzülmüyorum içim ferah bu yüzden, önemli olan denemek. Ben değer verdiklerimin iyiliğini isterim kıymetini bilip bilmemek kendilerine kalmış, gerisi benim sorumluluğumda değil.
Ne kadar değer görürsem bilmem kaç katını gösterebilecek kapasiteye sahibim, yeter ki hakeden insanlar olsun.
Sevgide ve saygıda bana bir adım gelene ben koşarım değerin en iyisini veririm ama yanlışını ufak bir hatasını görmeyim hayattan soğuturum insanı öylede bir psikopatım 😂😂
Ah ben vjgj
Sen benim ikizim misin yoksaaa 😂😂
Bilmem fjcj
Bile isteye kendimi üzmem artık.. Değer yok kedim dışında kimseye..
İşi gücü sevgi, aşk, meşk, seks, ilgi, ilişki olan vıcık kızları ciddiye almadığım için sevgisine de inanmam.
Niye aklınıza bir tek kızlar geldi
Sorulan soruya göre cevap verdim. Beni çok seven değer veren bir erkek olmaz umarım. Düşman başına
Aile arkadaş vs olamaz mi
12 yaşındayım ya, direkt aklıma aile geldi
Of abi boş ver
Öyle yapayım
Beni çok seven olsa nikah dairesine götürürüm kız 🤭🤭
Bendee bende 🤣
Kökleri kurumuş hepsi mi pislik olur
Hepsi değil yahu bir tane düzgün vardır fjfj👀
Bir tane vardır 🤔 bölünecek değil ya kız shdndjjd
Bölünmesin kalsın o müze de fkgj
Aaa evett tarihi bir olayyy 🫣🫢
Kimi çok sevdiysem arkama geçti bu yüzden kimseyi çok sevmemeye karar verdim
İyi yaptın
Ne kadar az insan o kadar fazla huzur
Hihiim kesinlikle bende de öyle oldu
Mesleğin neydi?
Fotoğrafçı
Hıııh tamam
Nideen
Unutmuşum bir an
Hmm anladim
😉😉😉
☺️☺️☺️☺️
Karadenizdi dimi
Evet jfjf
👌şimdi tamam
Yahu aaa ne oluyor 😅
Yok bişey ya
Duruma göre her gülene çiçek yok içimden bi ses güven derse aynı şekilde giderim bende
🌸🌸🌸🌸🌸
💮💮
Veririm. Değer vermekten vericiye çıktı adımız. Biraz da alalım dermişim. xd
👀 djcjvj
Evet ben en çok seven ve değer veren kişileri önemserim. Arkadaşlarımın ve sevdiklerimin duygularına değer vermek benim için önemlidir. Onlara aynı sevgi ve değeri göstermeye çalışırım.
Tek dikkat ettiğim konu insanlar üzerinde, yani yaşantımda kalp kırmamak diğer türlü beklentileri elekle astım.
Evet..
Her şey karşılıklı ama unutma bunu verdiğin değeri görmüyorsan gördüğün kadar değer vericeksin o kadar..
Önemserim. Değer vermede maddi manevi elimden gelenin alasını yaparım. En önemlisi vakit ayırırım. Kariılıklı sevgi kadar güzel bir şey yok
Bana değer veren baş tacımdır. Değer vermeyen ama benim değer verdiğim insanlarda var tabi ki
Önemserim hatta o önemsiyor diye daha fazla önemsemeye başlarım vicdanen rahat olmalıyım bu yönden
Evet her zaman önemserim
😂
Hiiic
Ok
Kırmamaya üzmemeye özen gösteririm ama onun kadar sevemem.
Benim ne hissettiğim önemli onların değil. O yüzden ben seviyor , değer veriyorsam önemserim.
Aile dışında hiç kimseye artık değer vermem. Herkese ederi kadar
Hayatta önemsenmeye değer çok fazla insan yok.
Samimi olduğuna eminsem önemserim. Ben onların aynasıyım.
Elimden geldiğince bana verilen değeri karşıya da yansıtıyorum
Evet önem veririm aynı değeri belki de daha fazlasını da veririm..
Elinden geldiğince vermeye çalışırım.
Aslında bu arz ettiğimiz değerle de çok ilgili.
Ben sevmedikten sonra bir önemi yok benim için
Dmi dmi
İvit benim evetim vermem sjsjd
Çaldım onu hihihii
https://hizliresim.com/qxitnur
Offf nideeen nideeen
💵💵💵💵💵 yiter miii
Öğretmenim jffj
😂eyv şaka şaka öğretmen değilim özel ders veriyorum sadece fotoğrafçıym gjgj
Lise Tüm dersler genelde ağırlıklı olarak matematik
Tövbe est ya jfjfjg
😪
Sus fjjf
sadece bana değer veren değil kendinede değer veren kişileri önemsiyorum
Evet fazlası ile
Hepsine değil sadece hak edenlere
Önemserim ve daha fazlasını yapmaya çalışırım
Elbette ki önemserim.
Önemserim ve değer veririm
gördüğüm değer kadar değer veriyorum elbette
Veririm.
He he hep öyle derler
Önemser ve değer veririm..
Önemserim sevmeyi ve değer vermeyi biliyorum
Aynen sana katiliyorum canım
Önemser değer veririm aynı değeri gösteririm
Kesinlikle. Kıymetini bilmek lazım.
Ben bıraktım
Önemserim
Tabiki
onemsemem
evet önemserim
Evet veririm
Tabi ki.
Ruh Halime bağlı
Ne veriyorsa on katını veririm
Fazlasıyla
Önemser ve aynı değeri veririm
Kesinlikle
Tabi ki
Elbette:)
Haketmezler
Önemsemiyorum canm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?