Neden kimse kimseyi kendinden iyi konumda istemiyor?

Acayip bir kıskançlık ve çekememezlik var memlekette. Biraz gülsen bile insanlara batıyor, kimse kimsenin mutlu olmasını istemiyor. Birine aldığın herhangi bir şeyi söylesen bile hasetle karşılanıyor. İnsanlar neden böyle oldu? Siz de zaman zaman bu tarz şeyler yaşıyor musunuz?

Neden kimse kimseyi kendinden iyi konumda istemiyor?
Neden kimse kimseyi kendinden iyi konumda istemiyor?
Cevapla