İnsanlar neden kendisinden iyisinin olmadığını düşünür?

Merhaba insancıklar genelde kendisinden iyisinin olmadığını ve kendisi gibi birini bulamayacağımızı düşünür işin ilginç tarafı her zaman daha iyisini bulup her zaman onun gibisi ile yollarımız kesişiyor birine sen buna çok benziyorsun dediğiniz zaman çok bozulur neden sizden bir tane daha olmadığını düşünüyorsunuz sizde sıradan bir insancıksınız sizinde eşiniz benzerini var kendinizi ilah etmişsiniz bir ya*ım değilsiniz küçük insancıklar
İnsanlar neden kendisinden iyisinin olmadığını düşünür?
Cevapla