AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
Ben kötü gözle bakmıyorum normal şartlarda kilom 45 tir 50 kilo olduğum zaman biri kilo olduğumu söyledi ve bu benim kilo aldığımı farketmeme ve dikkat etmeme sebep oldu ilerlemeden
Genellikle aldığım halde vermişsin diyolar daha çok sinirim bozuluyo
28 yıllık hayatımda bir kere bile böyle bir şey söylenmedi bana 😀
Gerçekler acıdır , arkadasim olduğu için alinmam , dost acı söyler
"Önce aynaya, sonra bana bak" derdim..
Yalan söyleme son 20 yıldır hep aynı kilodayım derdim
Yok be sevinirim 😂, etliyim butluyum mutluyum sdfsdsf
Var ki yedim aç kö. pek sende ye diyorum bana sismansin diyenlere.
Hayır hoşuma gider. Zaten almak istiyorum çünkü.
Desin isteyen istediğini takıntım yok kilo ilgili görsel muhteşem
Bu ressimdeki gibi olan zatenn obezdir bi zahmet tepki vermessinn :D
Param var ki yiyorum ssen de ye aç köpek derim :D
İstediğim zaman alıp istediğim zaman verebildiği için sorun yok. Alınmam 😂
Valla reis kusura bakma da alınırım ya insanların kendileri değil de karakterleri zayıf olmasın
Bu erkekler arasında alınmayı gerektirecek bir durum değil
genelde demiyorlar ama universitede gormus biri sadece normale donmussun diyebilir
Ailesinden kilolu biri varsa ne oldu o zayıflayabildi mi derimmm🤭🤣❣️
😂😂
🤭😂🩷
Param var yiyorum seninde olsun sende ye derdim hshahha
😂😅
Alınırim, yani aldıysam kendime aldım sana bir zararı var mı yok derim, birde dillendiripte moralimi bozmasına gerek yok yani.
Sporcuyum benim için kilo almak iltifat o yüzden teşekkür ederim geçerim.
Ben sevinmiş gibi yapiyorum beni elestirenlerin hevesleri kursaklarinda kaliyor😄
İnanmış gibi yapar yemeye devam ederim😎. Elalemin ne ilgilendirir benim aldığım kilo hiç de alınmam
param var yiyorum aç köpke senin olsun sende ye derim :)
Çok güldüm bu yoruma 😂😂
@ankastrebozukluğu 🙃
Oralı olmam kilo alıyorsam zaten hızlı bir şekilde yeniden veriyorum ben kendimden memnunum ama iş burnumla dalga geçmeye ya da eliştirmeye gelirse orası farklı
tavrına bağlı eleştirel ve dost değilde düşmancı bir tavırla söylerse haliyle kaldıramazsın onun dışında kilo sana yakışmış falan filan dese sorun edilmemesi gerektiğini düşünüyorum
Kilo vermişsin lafını duymaktan bıktığım için hani, almak istiyorum zaten şu an
Kim olursa olsun gelipde benim bedenim hakkında veya başka şeyler hakkında karışırsa çok sinirleniririm zaten bir insanın başka bir insana bu kadar karışması çok saçma bence
Diyemez ki fit ve seksiyim
Agzini burnunu kirarim 😡😤
şaka şaka umrumda olmaz 🙃
Alınmam ama kiloya karşı biraz hassasım elimden geldiğince dikkat ediyorum🙃🙃
Benin kil9m senin nerene battı. Bakayım batmamis batsaydi senin de kiloların giderdi derdim...
Sanane ulan derim
Yok öyle olmuş yok böyle olmuş umrumda degil
Bunu alınmam zaten kiloyu bende sevmediğim için, şayet kilo almış isem tekrar fit olmak için hemen harekete geçerim 😉
Sanane derim ve sormadım derim en sinir olduğum insan tipleri sormadan durduk yere eleştiriyorlar sanki biz kendimizi bilmiyoruz
Bu ara her gören kilo vermişsin diyor... 😁😇
Bana da bir kaç kişi diyen var. Zaten zayıfım 😃
Tebrikler hep öyle kal...
57 kiloydum kendisi 62 kiloydu laf arasında kilo ver dedi tabi şok olmuştum neredeyse aynı kilodayız dedi vs vs telefonu kapatınca baya baya kırıcı mesajlar attım ve o gün ayrıldım ondan bir daha şeytan görsün yüzünü
Hiç böyle bir yorum almadım. 26 yaşındayım hep kilom ideal düzeydeydi. Ama biri yorum yaparsa alınma değil de zayıflamak için bir şeyler yaparım
bununkiler gögüsten almış
senn fit biri misin
Evet
boyun nasıll
1.63 boyum
orta boy
Bunu neden söyleme gereği duydun derdim de öyle patavatsız kişilerle yakın arkadaş olmuyorum zaten
Onları da yerim 😃
Alınmam ama takıntı yaparım içten içe ve vermeye çalışırım
Yok alınmam ama açlılınnnnnn yolu açınnnnn diye koşa koşa tartıya koşarım
Hiç duymadım ama duysam vardı yedim derim heralde 😁
Çıktıpı deliğe geri sokardım sen ne demek benim kilomu eleştiriyosun?
Yok ya bende alınmam ama arkadaşımla aramdaki samimiyete de bağlı biraz tabii
Alınmam çünkü bende fark etmeleri zor. Boy sağolsun
Kilo almışsam ve arkadaşım söylüyorsa alınmam ama sevmedigim biri söylersen alınırım sanırım
Ben zaten kiloma takintili olan bir insan olduğum için alınırım sanırım
zayıf olduğum için hafif 1 2 kg alsam yüzümden anlaşılır o yüzden param var yedim derim 😜😂😂
Kilo almışsam almışımdır bunda alınacak bişey görmedim
Haklılar bir şey demiyorum ama çok sinirleniyorum kendime.
Beğenmıyenın yolu açık olsun küme belı umrumdada deyıl
Bende baya aldim yaa gıdığım olustu :) kil diyor kilo
aldin diyor evt diyorum
Dünyaya tekrar mı gelicem bu nimetleri bulmuşken yemek en mantıklısı
Benim kıza sürekli baskı kuruyorum ama aynı rejim yok
ben ilk derim sana mı düşmüş bana bunu söylemeyi sen kimsin olum
Kilolu kadınlar candır siz niye bunu takıyorsunuz?
Ben kendi adima açmadım soruyu öylesine açtım
En yakın bunu demez diyen olursada benim şahsi durumun seni ilgilendirmez soğuk yap o mesajı alır
Onu yanımdan kovar, telefon açar ve ''şimdi fazlalığı verdim'' derdim 😂
Hiç kırılmam. Hiç inanmam.
Senelerdir baskül hep aynı gösteriyor