Erkekler gercekten duygularını belli etmekten hoslanmaz mı?

Yani odun gibi olmasından bahsetmiyorum tabi ama biz kızların sevgi anlayısı sürekli ilgi vermesi konusmak istemesi falandır ama bazı erkekler bunu yapmasa da sevemez mi? Özellikle belli yası gecmis olgun erkekler sevgilisi icin gelecek kurmaya calısıyor mesela para biriktiriyor bu baya sevgi göstergesi ama söylemeye ve ilgiye gelince az yani garip değil mi erkekleri anlamıyorum?

Erkekler gercekten duygularını belli etmekten hoslanmaz mı?
Cevapla