Feridun abim diyor ki
Sana gitme demeyeceğim
Ama gitme Lavinia
git de dememiş ama olayın özünü anladınız siz :D
Feridun abim diyor ki
Sana gitme demeyeceğim
Ama gitme Lavinia
git de dememiş ama olayın özünü anladınız siz :D
Evet her zaman birdir.. Ama belki bazen birazı gönlümde saklı kalır. Birazı da dışarı taşar. Ama hep bir yüzlü ve dürüsttür.. Riya yoktur dilimde ve özümde..
Genelde dilimden çıkanla gönlümden geçen aynıdır, çünkü samimiyete ve dürüstlüğe önem veririm. Ama bazen öyle anlar olur ki, içimdekileri tam olarak söyleyemem ya da söylememem gerektiğini hissederim. Ya karşımdakini kırmamak için susarım ya da bazı şeyleri içimde yaşarım. Ama bu, içimden geçenleri değiştirmez, sadece bazen zamanlamanın ya da susmanın daha doğru olduğunu bilirim. Yine de en çok, hissettiklerimi olduğu gibi söyleyebildiğim anlarda kendimi en rahat ve en gerçek hâlimde hissederim.
Herzaman aynı , aşırı bir sinirliyken gönlümden güzel şeyler geçmez.😄Birkaç kere altdan alırım , susarım neyse belki düzelir hatasını anlar derim ahaha sonra sustuğum için üstüne canım yerine konmamı görürsem, işler değişir küfür etmem ama bazen ağır laflar söyleyebiliyorum, napim söyletmesinler.
Cevap
6Cevap
Bazen öfkeme yenik düşüp sevdiğimi daha çok kırmak için onu üzecek sözler sarf ettiğim olmuştur.
Kesinlikle...
Sana gitme demeyeceğim Lavinya d. t diyorum karikatürü geldi aklıma ahshshs
Niyetim de kötü değildi diyemiyorum, niyetim de kötü diyor adam en azından ahshshs
Lavinya çok şanslı, edep sen ne güzel şeysin shdhdhs
Her zaman değil, bazen sinirle yanlış şeyler kkaçıyor
Evet ağzımdan çıkanlarla gönlümden geçenler her zaman birdir
Kızdığım zamanlar dışında bir. Ne hissediyorsam öyle kelam etmeye özen gösteriyorum, şeffaf bir insanım çünkü.
Her zaman değil…
Gururumu inciticek bir durum söz konusu ise gerçek duygularımı saklayabilirim.
Herkesin bakış açısı farklıdır tabii.
Yok ben söylemem söyleyince nefesim daralıyor 😃
Her zaman değil. Bazen gönlümden geçenleri dile getirmek zor olabiliyor.
Evet ama kafam doluyken saçmalıyorum hemde çok
Ağzımdan çıkan farklı gönlümden farklı geçer bea kflfm
😬
Öyle olmadığı zamanlarda oluyor ama genel olarak öyle
Kesinlikle değildir 5 dk sonrası büyün fikrim değişr
Ufak tefek farklılıklar gösterebilir 😂
Her zaman birdir. Çünkü ne hissedersem onu derim.
geçmediği anlar çok minikte olsa var
Özüm sözüm birdir
Bazen bir olmuyor
Bu aralar evet.. Ne dediysem öyledir..
Evət. Net bir insanım.
Her zaman değil
Kendime terapi yaparken saçmalak güzel
Bazan
Evet
Hayir degil
Her zaman değil
Her zamn değil
Bazen evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?