Aynı gibi de, değil gibi de. Tutarlı bir insanımdır ancak ağzımdan çıkan sözlerle aklımdan geçenlerin ters düşmesi tutarsızlıktan değil "söylenecek şey var, söylenmeyecek şey var" düşüncesinden kaynaklı. Her düşündüğümü dilime dökemem. Dökersem ikili ilişkilerde bitmek bilmez sorunlar ardı ardına alır. Gerçek düşüncelerim ile dilime vurduklarım birbiriyle aynı değil çünkü...
Ağzımdan çıkanla aklımdan geçen her zaman aynı olamıyor. Çünkü yerine ve zamanına uygun davranmak önemlidir benim için. Aklımdan geçen her şeyi söylesem çevremde kırmadığım insan kalmaz. Akıl süzgecinden geçirip o şekilde konuşmaya çalışıyorum. Dürüst olayım derken patavatsız olmaya gerek yok. Tabii ki söylemek istediğim ne varsa söylüyorum ama üslubu düzgün şekilde konuşabilmeye özen gösteriyorum.
Genel olarak aynıdır. Sadece zihnimde daha uzun ifade ederim karşıya ise direk konuya uzatmadan girerim. Çünkü zihnimdekini dile getirdiğimde aldığım HA tepkisine sinirleniyorum. Ama genel olarak lafi dolandırmadan iletişime geçerim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bazen ağzımdan çıkanı kulağım duymuyor ama karşımdaki duyuyor yapcak bşy yok mermi namludan çıktıgında geri dönmüyor 😄
Aklımdakiler ve kalbimdekiler ağzımdan çıkanlarla aynı olsaydı çok insanın kalbini kırardım, bir gönlü yıkmak Kâbeyi yıkmak gibidir, sanalda bile kimseyle atışmaya girmiyorum. Öyle vesselam işte...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bazen aynı bazen farklı ağzımdan çıkmasını istemediğim şey kalbimdede gezmeyecek kötü birşeyse tabi