Hey ✌️
Bir başka deyimle “özünüz sözünüz bir mi?”

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 ️
Hey ✌️
Bir başka deyimle “özünüz sözünüz bir mi?”

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 ️
Özüm sözüm bir desemde bazı yerlerde maalesef ki kalpten geçenler dile dökülüyor. ama özü sözü bir olanı merak ediyorsan seni terk ettiğinde veya büyük bir tartışma da onun farkında bile olmadan bunu anlaya bilirsin çünkü o anda sinirlidir ve düşüncelerini kontrol edemez ve bir anda hepsi dökülü verir dudaklardan.
Olmuyor bazen, kırmamak için özünü değiştiriyorsun
Helal olsun böylelerine
Maalesef öyle
Teşekkür ederim ✨
Rica ederim 🎈
İçim dışım birdir. Fakat bazı durumlar da her içimden geçeni söylemem. Ortamda huzursuzluk olmasın diye genelde kendimi frenlerim. Yeri gelir hiç sakınmam. Freni patlamış kamyon gibi girişirim.
keşke öyle olsaydı maalesef bu hayatta içinden geçenleri söylersen sanırım kimsesiz kalırsın herkese içinden geçenleri söyleyip sonra da hayatlarından çıkacaksan olabilir
Cevap
44Cevap
Evet her zaman içimden geçeni söylüyorum
Tanıyanlar bilir, içimden geldiği gibi konuşurum ve dobrayımdır. Kimisi bu huyumu sever, kimisi sevmez. Hissetmediğim hiç bir şeyi söylemem.
Genelde evet çünkü artık bende durup dert olacağına onda dursun dert olsun diyorum.
İçimde olan her şeyi pat pat söylüyorum
Her zaman öyleydi, hep de öyle olacak..
Sevdiğime sevmiyorum, sevmediğime seviyorum demedim asla..
Bana yapılmasını istemediğim şeyleri başkasına da yapamam..
Kesinlikle öyle. Hep içimden geldiği gibi konuşuyorum
İster istemez dilimin ucuna düşüyor, fikrimin çatısına tutunanlar. 😏
İstemezsen dökülmez
Bir filtre var. her şey olmasa da, bazı şeyler ister istemez düşüyor.
Lisede hocam anneme "Çok dobra." demiş. Bu benim değil, çevremin düşüncesi.
Bir başkası da bana "Sen, her aklına geleni diyor musun?" demişti. Çoğunlukla diyorum samimi gördüysem veya sinirliysem.
Yani bu genel olarak sinirli olduğun anda söylediklerin gerçek dediklerin felan oluyor denir ama bilmiyorum yani her söylediğimiz gerçekten içimizden geçen cümleler veya kelimeler mi oluyor bazen de hiç içinden geçeni söylemiyor insan
Bazen söylemek istediklerimi söyleyemiyorum, sadece susuyorum. Bazen de aklıma bile uğramadan ağzımdan çıkıyor sözler. Bu yüzden içimdekiyle söylediklerim bir değil. Bu çoğu zaman mecburiyetten oluyor tabi de neyse ☯
Senin bi işin yok mu neden hep sen soruyorsun🙂günlerdir böyle bir soru bekliyordum 😉😊😊
Canım öyle istiyor.
Peki sosyetic hanımcım öyle diyorsan öyle olsun.. gülsün yuzun her daim..
Amin amin
Yarın bi sadaka verir misin
Neden?
Güzel bi haber gelir belki.. mutlu edersen mutlu olursun
Mutlu etmem, mutluluğum mutlu etmekten geçmiyor. :D ama teşekkürler
Neyden geçiyorsa ondan olsun o zaman
😌
😊😊
Bir insanı gerçekten tanımak istiyorsan onunla sinirliyken konuş çünkü orada yalan yoktur demiş atalarımız. Özüm sözüm birdir , bu yüzden söz vermeyi bile sevmem
Kim demiş bunu ya kim
Sen söylediklerinin mi yoksa sana söylenenlerin mi peşindesin ona göre yanlış Atayı rahatsız etmeyelim
Hahaha :D söylenenlerin, ben konuşmam sinirliyken
Birden fazla kez tekrar edilmişse artık o sinirden çok inanç haline gelmiştir. Ataya gerekte kalmadı 🤣
Birden fazla tekrarlanmış olduğunu nerden çıkardın? Gelsin atalar!
Arkadaşlar meşgul , ben geldim. Buyrun?
Müsait olunca gelsinler :D
Atalar heyeti gelse sizin işiniz yine zor olurdu 🤣
Sinirliyken konuş çünkü orada yalan yoktur diyen hangisi ise o gelsin
Aaa o bilge ata yani ben ! Buyrun
Uydurdun işte, yok öyle bir dava
Dengesiz misin diyeceğim, dengesizsin belli :)
Sende gizlisin, ben bir şey diyor muyum? Shsj iyi geceler ✌️
İki tarafıda yazı olan parayı havaya atıp tura gelmesini istiyorsun. Bol şans ✌️
Dengesizliğime verin olmadı deliliğime.
Hmm o zaman karakterine konuşayım
Güven yerine şüphe , saygı yerine karakterine hakaret varsa , ne kadar çabalarsan çabala başlangıç noktasına geri dönersin. Dengesizlik ; iki farklı tepkinin ortasında bile kendini bulabilmektedir. Delilik ise seni yakan ateşe hepsi bu mu diyebilmektir. ✌️
Yazma tarzınız sizi ele verecek bayım :D geceniz güzel olsun. Teşekkürler
Evinizde atalar kitabı yoksa zor 🤣
Çoğu zaman öyledir. İçimden geçmeyeni söylemem, sevmem. En kötü sessiz kalırım
Bende.. sinirliyken konuşmama taraftarıyım her zaman.
Ve toparlanamıyor..
Aklımdan ne geçiyorsa %90 dışa vururum. O vurmadıklarım da şiddet seneryoları😃😂
Öyle her şeyi vurmayalım dışımıza korkunç sonuçlar doğurabilir 😅
Dilim yüzünden başıma çok şey geldi zaten😅
Eline diline beline hakim ol :D
https://youtu.be/0eRY2Tlb7G8
Aklıma geldi xkskx
Biliyoooordumm😃
Şarkıyı atcamı mı😅
hadi bakalımm kolay gelsinnn ne acayip zor yarış lxldmx
Shsjssh :D eveeet
😅şaşkınlık🍀❤
Artık değil bende başkaları gibi takilcam biri var okadar doğrular söylerken ona o hem yalanladı hemde yalan söyledi bu nasıl bir durum bilirmisinz
Değil. Öyle olsa ne olurdu bilmiyorum açıkçası, merak da etmiyor değilim ama risk alıp bunu uzun süre devam ettirmem gerek merağımı gidermek için. Onu da henüz yapmadım.
insan sinirlenince gerçekleri veya içindekileri söyler sözü bir yere kadar doğru , ama temel görüş alınabilecek bişey değil , bir insan değer vermiyor ve rol yapıyorsa içindeki sinire karşılık gerçekleri döker, ama değer veriyor ise sırf karşındaki seni ezdi geçti ya da kırdı diye sırf onu sinir etmek amaçlı ezme odaklı saçma sapan sadece kırma odaklı şeyler dökülüverir ağızdan benim ikisinide yaptığım zamanlar oldu ama kırmak benim için en ama en son tercihtir
Evet dilimden dökülenler içimden geçenlerdir o ân. Ancak her sözün de her yerde söylenmemesi gerektiğinin bilinciyle her zaman konuşmuyorum düşündüklerimi.
Değil genelde içimdekileri dışarı yansıtmam isyankarlık dışında. İstemem kimsenin koz olarak kullanmasını
Bu kişiden kişiye değişir.
Bazen öyle bir an gelirli icimizden geçmeyen şeyleri sinirle karşımızdakine söyleyebiliriz ve sonucunda pişmanlık duyarız.
Pişmanlık duymayanlarda var
Evet öyle. Kendime hükmedemiyorum artık sanırım. Gönül kırmamak için çok diş sıkıyorum da insanlar gerçekten bunu haketmiyor
Hayir bazen karsimdakinin canini acitmak icin konusurum. Tamamen igneleyici ve onu delirtmeye yonelik
Evett özüm sözüm birdir. Kelimelerimi özenle seçerek konuşurum her zaman. İçim nys dışımda odur net.
Önceden insanlar kırılmasın diye susuyordum çoğu şeye şimdi konuşuyorum. Kırılacaklarsa kırılacakları şeyleri yapmasınlar
evet dilime düşmez içimden geçmeyen bazıları gibi özü başka sözü başka değilim çok şükürler olsun ki 😌
Bazen insanlar sinirle söyleyen şeyler içinden geçen şeylerdir derler bende sinirle insanın kalbini kırarım bazen doğruları söylerim
İçimden gelmeyeni söyleyemem ki zaten.
Öbür türlüsü sahtekârlık
ben içimde tutatamam ne düşünürsem söylerim bazen bunun için pek te sevilmem
Öyledir ama her zaman dürüst olmak iyi değil bedeli ağrıdır
Aynen kankam asla yapmacık olamam neysem oyundur kabullenen bu halim ile kabullensin
Evet içimden geçenler ama ağır olduğu için insanlar kaldıramıyor
Yüzüne söyleyemeyeceğim birseyi arkadan konuşmam, ve söyleyeceğim birseyi de saklamam.
Hayır kırılsam bile gülümsüyorum çünkü ben bir malım
Evet. İçimde kalıp bana dert olacağına söylerim karşımda ki insana dert olsun 😏
%90 dürüst olmaya çalışırım. Bazen kırmamak için politikte olmak. zorunda kalıyor insan..
Ozum sozum bir degildir ya mantikli konusmaya calisirim
Özüm sözüm birde bazen hayat insana yutkunmayı da öğretiyor maalesef :(
Özü sözü bir insan olmak insanın kişiliği oturmuş saygınlıkdandır
Evet, içim fazla dobra bazen dilim filitre etmiyor.
Monica bellucci şimdi yaşlandı, ama yıllanmış şarap gibi kadın.
Artık içimden ne geçiyorsa o şekil konuşuyorum.
Kendimle alakalı evet ama başkalarıyla alakalı olunca kırmamak için kalbimde olanı söylemiyorum
Yani ben her karşımdaki kim olursa olsun doğruyu söylerim ama insan sinirliyken söylediklerine çok dikkat etmek gerek insan sinirliyken doğruları söyler
Hayır.. bazen de istemsiz olur ki sırf canı yansın aklı karışsın.
bbazen ne kadar seversen sev kendinden uzaklaştırmak zorunda kalabilirsin işte o zaman içindekiyle söylediğin çok farklı olur
bazen evet bazen hayır
Hangi bazen mesela 😋
kızgınsam üzgünsem aklımdan geçenleri söylemek yerine yutkunurum ki kimseyi kırmayayım
Aynen, sonradan toparlaması zor oluyor
içim de ne varsa dilim onu söyler ne eksik ne de fazla ayıp diye de susmam dobra olmak güzel bence :)
Yok öyle bakmıyor sen öyle anlıyorsun 🤣
Evet doğru :D
İşine öyle geliyor 😀 dimi sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi mi lazım
Tabii ki, ben neyi/kimi seviyorsam o da beni sevsin
İyiki beni sevmedin 🤣🤣
bazen değil. içimde derin bi hüzün varken dilime yansıyanlar sanki bi kayadan dökülen sözler gibi olabiliyor
Bazen içinden gecsede susmak gerekir
Katılıyorum :)
İçimden geçenleri dilime döksem yaşatmazlar AHAHSHDJFKSJFJ
her doğru her yerde söylenmez her düşüncemi söylemem
Şimdi bir Ege kasabası bir de Rum havası. DİLİMİZE DÖKÜLÜYOR İÇİMİZİN ACISI
insanın fikri neyse zikri de o olmalı. başkasını fikrini zikretmek seni çığırtkan yapar.
Ben bunun birçok kez zararını gördüm ve yapabilecek pek birşeyim yok 🫣
İçimden geçenler dilime yansır…
Neysem o kalbimden geçeni söylerim
Aynen her zaman kendim oldum
Hayirrrr değil 🤦🏻♀️😅
Açık sözlüyümdür.
Evet, her zaman özü sözü bir insanımdır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?