Karşımdaki insana göre değişir. Eğer çok samimi isem belli eder hatta bir parça nazlanirim. Samimiyet çok yoksa kendi içimde yaşar ve o kişiyle arama mesafe koyarım..
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Beni üzenlere üzüldüğümü çok belli etmem ama hissettirmemek için de ekstra çaba harcamam. İçimde yaşarım, bazen belli olur bazen olmaz. Ama beni gerçekten tanıyan birisi, hareketlerimden ya da suskunluğumdan anlar. Çünkü bir şeyleri içime atıp sindirmeye çalışsam da, duygularımı tamamen saklayabilen biri değilim.
Çünkü senin sessizliğini, gerçekten umursamamakla karıştırıyorlar. Oysa sen sadece gereksiz yere enerji harcamak istemiyorsun. Ama bazıları, sınırlarını test etmekten asla vazgeçmez.
Her şeyi içimde yaşarım maalesef ama bazen istemeden yansıtabiliyorum hemen sessizleşirim mesela soğuk davranırım, sadece gerçekten anlayanlar hissedebiliyor