Kadınlar erkek nefretiyle doğuyorsa aşk yoktur denebilir mi?

Kadınların seçimleri de saçma erkeklere oluyor. Genel olarak zaten erkek nefretiyle doğuyorlar bilimsel olarak, Freud bilincaltinda kadının erkek nefretiyle doğduğunu söyler ki bu doğrudur.

Çünkü bir kadınla mutlu ilişki yaşanmaz, huzurlu ilişki sevmezler, her zaman entrika seviyorlar, hepsi aşka gelince kötülüğü seciyor fakat genel olarak hepsinde gizli erkek nefreti vardır.

Bu mantığa göre aşk diye bir şey yalnızca insanın kendini avutmasindan ileri gelir.

Kadınlar erkek nefretiyle doğuyorsa aşk yoktur denebilir mi?
Cevapla