Kadınların erkek nefreti ile doğmasının altındaki neden nedir?

Hiçbir şeyden memnun olmaması ve her zaman bencil olup sadece kendisini dünyanın merkezinde görmesi kadın olmanın getirdiği bir şey mi? Bu yüzden mi yalnız kalıyorlar her zaman ve ağlıyorlar?

Kadınların erkek nefreti ile doğmasının altındaki neden nedir?
Cevapla