İçimde çok derin bi boşluk var sabah uyanıyorum boşa yaşıyorum diyorum günlük aktivitelerimi bile yerine getiremiyorum ne yapıcam?

üzüntüden göğsüm ağrıyo çok boş bi insan oldum depresyon mu bilmiyorum ama çok kötüyüm nasıl geçicek
İçimde çok derin bi boşluk var sabah uyanıyorum boşa yaşıyorum diyorum günlük aktivitelerimi bile yerine getiremiyorum ne yapıcam?
Cevapla