Güncellemeler
1 yıl
hala acısını hissediyom shshdh

Kıyamam çok geçmiş olsun buz koy bence. ya da biraz dinlenen geçer umarım
teşekkürler 🌸 geçti daha iyiyim
Nazardan
Cevap
10Cevap
Geçmiş olsun.. Bazen bende hiç ummadığım anda kafamı bir yerlere vuruyorum..
Çok üzüldüm 🥺 Umarım bir şeyin yoktur
Şişti mi başın
Geçmiş olsun 😘
Rica ederim ❤️
sizin adınıza üzüldüm :-(
sen pek vurmazsın kafanı ama nasıl olmuş yaaa
Büyüyünce geçer merak erme 🤭
Geçmiş olsun minik bir kaza diyelim
Cenabet gezmekten bence.
Nazar değmiştir kankama
Bulmuş
Sen kötüyü çağırıyorsun kızım
Şiştimi başın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar