Kar yağınca dışarı çıktım ve kafamı pencere gibi yere vurdum, neden tüm kötü şeyler beni buluyor?

ya ne güzel kardan adam yapıyordum sonra cam mı ne vardı ben görmedim ve oraya vurdum canım acıdı. bi de dışarda kız ve eşi vardı. kar yağmış ne güzel niye tüm kötü şey beni bulur be
Kar yağınca dışarı çıktım ve kafamı pencere gibi yere vurdum, neden tüm kötü şeyler beni buluyor?
Güncellemeler
1 yıl
hala acısını hissediyom shshdh
Kar yağınca dışarı çıktım ve kafamı pencere gibi yere vurdum, neden tüm kötü şeyler beni buluyor?
Cevapla