Güncellemeler
1 yıl
Güncelleme

Edit; güldürenim😊
Güldürenim. Hatta bir komşumuz olan manevi ablam var bazen konuşurken Allah canını almasın Burcu der ve tebessüm ederek güleriz. Bazende insanların ağlamaya ihtiyacı olduğunu anladığım da iç güdüsel olarak ağlamaya başlayınca ağlarız.
Cevap
2Cevap
kişiye göreyim ben
Güldüren tarafı oldum Ama ağlayan taraf daha fazla oldum
Kişiye göreyim
Nötr
Kişisinə görəyim.
ne istersen bende var
Hiçbir şeyim
O nasıl oluyor 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?