Dostum, dostum güzel dostum
Bu ne beter çizgidir bu
Bu ne çıldırtan denge
Yaprak döker bir yanımız
Bir yanımız bahar bahçe
Keyifli geceler
O şu an orada ben onu üzdüğüm için üzülüyor ben de burada onu üzdüğüm için üzülüyorum. Ve okul açılana kadar da konuşamayacağım🥺salı gününe kadar... bence en acısı benimki onu çok seviyorum ve bunu ona da arkadaşlarına da söyleyemiyorum 😔
Soruyu okuduğumda cevabım ister istemez aklımda canlandı ama bu şarkı bana öyle bir anı hatırlatıyor ki tüm bildiklerimi unuttum.
Çünkü o anda hissettiğim tüm herşeyi şu an hissediyorum.
Sorunun cevabı ise kırdıkları kalbin ne kadar acıdığını tahmin edemiyorlar.
İşte o yüzden rahat bir şekilde gülüyorlar.
Çünkü ne vicdanları var ne de merhametleri.
Ne verdikleri sözün arkasında durabildiler, ne de adam gibi veda etmeyi bildiler.
Sadece tek yapabildikleri sessiz sedasız gitmeleriydi.
Çünkü olmayan karakterleri bunu gerektirdi.
Çok güzel tarif
Rica ederim
Ağlamak ve gülmek tahtarevelli gibidir hayatta. Haksız yere ağlatan ağlayacağı zamana kadar gülebilir ancak.
İlahi adalet yok hocam
İlahi adalet biziz.
Bizler insanız sadece birer canlı yapabildiklerimiz kısıtlı bireysel olarak
Zaten bizi üzen insan ve ona izin veren biziz. İkinci kere karşılaştı isek üzme sırası bizdedir, en azından muhatap olmayarak ikinci golü yemeyiz.
Duygular ile beyin arasında kopukluk oluşuyor acaba demeden yapamıyoruz en azından kendim için güzel düşünmek istiyorum kötülük düşünemiyorum
İnsan hayatını aklı yönetmelidir. Aklın önüne geçen her şey bizi felakete götürür. Duyguları le hareket eden insanların canlarının çokça yanmasının sebebi budur. Tüm hayatın yöneticisi akıl iken farklı görevleri olanlar yönetici olursa sorun hüsran olur.
EİG için teşekkür ederim.
Rica ederim
Cevap
0Cevap
Bende bu şarkıyla cevap vereyim.
Sevdim gerçekten güzeldi 😀
Beğenmenize sevindim.
Soruyla alâkalı manidar bir şarkı oldu.:)
Cuk diye oturdu derler ya gerçekten tam oldu ne eksik ne fazla
Hayret şaşırmadınız.:))
Herzaman sürpriz olmuyor 😀
Aslında bu şarkı bana daha çok sürpriz oldu bende ilk defa dinledim ve öyle paylaştım.:))
😀 Denk gelmiş bu defa sana sürpriz oldu o zaman
Bunla karşılık veririm bu soruyu.
Güzel.. Ozbi severim
5 ay önce konserine gittim baya iyidi
Büyük şehir büyük imkan demek
İstanbul farkı 😏
Tamam nisbet yapma 😀 havası çok kirli
Ben bu dünyayı, anlayamadım
Niyetlendim de altından kalkamadım.. Demiş Sezen...
Güzel demiş
hayat işte dengelerini bizler bilemiyoruz ama bilen var
Ben gülerkende o ağlıyor takma djdjdj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?