Bir çok şeyi yaşamış olmak yani doygunluk hissi hayatın üzerinde nasıl bir etkiye sahip?

Bir çok şeyi yaşamış olmak yani doygunluk hissi hayatın üzerinde nasıl bir etkiye sahip?

Bazen öyle bir bıkkınlık içine girersin ki, insanlar sanar ki bir sorunun var!!

Ama aslında hiçbir sorun yoktur, sadece her şeyi çok erken tükettiğinden canın istemez yeni şeyler denemeyi...

Bazen sadece bir bardak çay istersin?

Yanında da cocostar..

Herkesten ve her şeyden uzak...

Doygunluk içinde kaybolan zeka,

Yalnızlık büyütür derin bir yara.

Kimsenin anlamadığı bir sır gibi,

Büyülü bir ayna bakar sana..

Yankılanır sessiz sözler içinde,

Gölgelere fısıldar akıl derinde.

Bir bilmece gibi çözülmez asla,

Ayna kırıldıkça düşler peşinde...

Bu akşam herkese en değerli hediye benden!!

Hepinizi ayna karşısına geçmeyi hediye ediyorum...

Coco Star ve çay ile şımartın kendinizi😉

Hadi yine kapatınız hediyeyi ;))

Bir çok şeyi yaşamış olmak yani doygunluk hissi hayatın üzerinde nasıl bir etkiye sahip?
Cevapla