Ne zaman biriyle konuşsam acaba bana karşı ne yapabilir, Bana ne zararı olabilir diye düşünüyorum. Normal miyim?

Herkeste art niyet arıyorum ailem dışında kimseye güvenemiyorum düşündüğüm şeyleri kimseye anlatmıyorum. Bu problemle nasıl başa çıkabilirim?
Ne zaman biriyle konuşsam acaba bana karşı ne yapabilir, Bana ne zararı olabilir diye düşünüyorum. Normal miyim?
Cevapla