Bu kızla 6 7 ay konuştum ilk gördüğüm anda aşık oldum 1 yıldır konuşmuyoruz ama bu kızdan sonra tek bi kızla konuşmadım konuşamıyorum kimse ilgimi çekmiyor 23 yaşındayım ve ben bu kızla sonsuza kadar birlikte olmak istiyorum çok güzel konuşuyorduk başlarda buluşuyorduk en son buluşmamızda arkadaşlarını çağırdı birlikte vakit geçiremedik bende birlikte yürüyelim dedim başka arkadaşları vardı sevgiliydi bizden ayrılmıştı ben ona dedim birlikte gidelim diye onlar sevgili biz sevgili değiliz dedi bana o akşam ayrıldığımızda ben aradım bunu ondan sonra tamamen iletişim bitti bana bi şey hissetmiyormuş konuşmaları atayım nasıl böyle olabilir hissetmiyorsa benle buluşmak için neden can atıyordu yazmayınca neden kalbi kırılıyodu anlamıyorum ya daha fazla mi ilgi bekliyorduGörselini en iyi ifade eden kısa notunu burayaGörselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya
Benle böyle konuşan biri için daha ne yapabilirim sizce yoksa bi şey olmaz mı artık?
Kardeşim buraya uzun uzun yazıcam. Ben 25 yaşında bir kadınım. Sana bunları yazan kızın kafasını yaşıyodum bir zamanlar. Sana net söylüyorum bir kız eğer hayatındaki birini bu yazılara rağmen bırakıyosa aklında başka birisi vardır. Yani tutunacak dal çoktan bulmuştur kaptın mı. Bide tabiki çevresi. Çevresi boktansa sende bok yoluna sürüklenmeden kurtulmuşsun. Bu kız seni kullanmış sen bak yoluna boşver bunu.
@Devirdevran sevgilisi olmadı hocam benden önce eski sevgilisi vardı sanırım onu unutamadığını düşünüyorum ama 1 yıl geçti ve şu an kimseyle birlikte değil
Sal brom zamanında ben de çok yedim kafayı ilerde büyük travma olarak kalıyor bu ilişkiler. O anlarda kimseyi daha çok sevemem sanıyorsun ama sonradan farkediyorsun ki daha çok sevebileceğin sevebileceğin binlerce insan var. Güzel kız kovala biraz unutursun yavaş yavaş ;)
@Devirdevran ya hocam güzel kızda değilim ben kıza aşık oldum işte ya konuştuğumuz süreçte anlaşamadığımız bi şeyde olmadı kafalarımız uyuşuyor en başta kızın 1 tane takıldığı erkek yok salamıyorum kız denince aklıma direk o geliyor
Hangimiz güzel diye aşık oluyoruz ki zaten? Hep aynı şeyleri yaşıyoruz toz konduramıyoruz. Sana benden tavsiye brom kızdan ne istiyorsun bunu netle önce kafanda sonra çağır kızı konuşun yüzyüze, dök içinde ne varsa son kez. Yazarak olacak işler değil bunlar. Ha ilişkiniz sanalsa zaten direkt sal sanaldan kimseyi tanıyamazsın, tanıdığını sanarsın.
Seninle buluşmak istedi. Biraz kafasını dağıttı işte. Sen ona tatlı geldin geçici bir süreliğine iyi hoş geçti. Hevesini aldı. Şimdide sana istemem yan cebime koy yapıyor çünkü seni sevmiyordu. Zaten aklında başka birisi vardı. Belki yedekte stoklamıştır. Gözünü aç kardeşim uyan bu sevdadan
Senin adını bilmiyorum. Sürenin bir önemi yok kardeşim. Süre hikaye.. hatta hikayenin en önemsiz kısmı. Hikayenin en önemli kısmı neresi biliyor musun. 1 yılın sonunda hiçbişey yaşanmamış gibi birazcıkta vicdan yaparmış gibi seni üzmeden seni hayatından çıkarmaya çalışması. Sen tecrübeli insanların sözüne güven.
Ben hertürlü üzülüyorum yanımda olmadığı için bi kez buluşsak ben ona duygularımı daha açık konuşsam olmaz mı ben ona bi kez senden hoşlanıyorum beğeniyorum tarzı bi şey demedim ama güzel konuştuk belki ben onu unuttum sanıyor çünkü o dönemde ben ona vakit ayıramıyordum çok doğru düzgün konuşamıyorduk o sanki beni üzer diye düşünmüş olamaz mı
Buluş buluş. Özgüvenli ol ama buluşunca. Tut elini anlat sinirlensin takma. Duygusal davranmaya da çalişma ezik gibi değil kararlı ve aşık biri gibi davran. ne varsa tek seferde dök içinde sonra dön arkanı git. Dönerse senindir, dönmezse yaz bana ben sana yeni cıvırlar ayarlarım :d
@Devirdevran knk valla olmuyor başka kız cidden kızlarla takılan biri değilim o da erkeklerle takılan bi kız değil ortamcı tipler değiliz açıkcası birazda o kızdan sonra özgüvenim gitti kızda hoşum gidende bu şimdi çoğu kız ortamcı o tarz kızlardan nefret ediyorum kızın instasında bile sayılı erkek var
Valla ben iki tarafıda anlamaya çalışıyorum onu çözdüm seni de çözdüm. Senin yapman gereken şeyi de söylerim ama yapamazsın. Senden ayrılmak istediğini mi söyledi? Güle güle bay bay yine bekleriz diceksin. Çok afedersin sakınarak söylüyorum. Bu hayatta s. ken sevilir.
Yapmam gereken şeyi merak ettim ya ben niye yapamıyorum cidden bilmiyorum hayatımda bi kız bile yazmadı bana bu kızdan önce bi kızı takip ettim otobüste onun indiği yerde indim sınıfının kapısına kadar gittim sevgilim var dedi ard arda 2 kez red edilmek çok fena koydu özgüven denen bi şey kalmadı bende
koç burcu musun? Bir kızın hayatına girdim böyle 4 sene önce, girmez olaydım. iki elleştik diye hala aşık bana evlenelim diye yırtınıyor kurtaramadım paçayı. Bir yerden engelliyorum başka bir yerden yaziyor.
Koç burcuyla geçim olmaz ben akrep burcuyum seks yaşam tarzım değil burcumun aksine öyle biri değilim yani bir zamanlar aşk kadınıydım ama artık değilim. Önceden olan ben artık ben değilim. Yaşayabileceğim herşeyi yaşadım. Göreceğim herşeyi gördüm 25 yaşındayım ama sanki ruhum 60 yaşında. Ve anladım ki " koy popona rahman gitsin " demek her zaman çok mantıklıymış 😄😄
Tanıdığım tüm akreplerle aram çok iyiydi hele bir tanesini hiç unutmam 😂😂
Boğayım ben de yükselenim balık. Seks ve duygusallık ikisini de çok yoğun yaşıyorum. Deneyimi olmayan, hanımhanımcık denilen kadınlara da gram ilgi duymadım. Görmüş geçirmiş hatun candır 😂
Ne olmamış olabilirki gayet iyi anlaşıyorduk sadece arada ben vakit ayıramıyordum o sıralar hem üni hem staj yapıyordum telefonum bozulmuştu 3 5gün habersiz kaldı o zaman bana bi soğumaya başladı sonradan düzelmiştik ve şu an 1 yıldır boşum ve daha fazla vakit ayırabilceğimi düşünüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kardeşim buraya uzun uzun yazıcam. Ben 25 yaşında bir kadınım. Sana bunları yazan kızın kafasını yaşıyodum bir zamanlar. Sana net söylüyorum bir kız eğer hayatındaki birini bu yazılara rağmen bırakıyosa aklında başka birisi vardır. Yani tutunacak dal çoktan bulmuştur kaptın mı. Bide tabiki çevresi. Çevresi boktansa sende bok yoluna sürüklenmeden kurtulmuşsun. Bu kız seni kullanmış sen bak yoluna boşver bunu.
26 yaşındayım, birebir aynı konuşmaları yaşadım ve %100 katılıyorum yazılarına.
1 yıldır takip ediyorum sevgilisi yok diye biliyorum hala benden sonra hiç olmadığını düşünüyorum konuştuğu varsa bilemem
Sevgilim yok demek konuştuğum 4-5 kişi var ama sevgililik boyutuna getirmiyorum hiçbirini demek. Sal gitsin uzatmadan.
@Devirdevran sevgilisi olmadı hocam benden önce eski sevgilisi vardı sanırım onu unutamadığını düşünüyorum ama 1 yıl geçti ve şu an kimseyle birlikte değil
Sal brom zamanında ben de çok yedim kafayı ilerde büyük travma olarak kalıyor bu ilişkiler. O anlarda kimseyi daha çok sevemem sanıyorsun ama sonradan farkediyorsun ki daha çok sevebileceğin sevebileceğin binlerce insan var. Güzel kız kovala biraz unutursun yavaş yavaş ;)
@Devirdevran ya hocam güzel kızda değilim ben kıza aşık oldum işte ya konuştuğumuz süreçte anlaşamadığımız bi şeyde olmadı kafalarımız uyuşuyor en başta kızın 1 tane takıldığı erkek yok salamıyorum kız denince aklıma direk o geliyor
Hangimiz güzel diye aşık oluyoruz ki zaten? Hep aynı şeyleri yaşıyoruz toz konduramıyoruz. Sana benden tavsiye brom kızdan ne istiyorsun bunu netle önce kafanda sonra çağır kızı konuşun yüzyüze, dök içinde ne varsa son kez. Yazarak olacak işler değil bunlar. Ha ilişkiniz sanalsa zaten direkt sal sanaldan kimseyi tanıyamazsın, tanıdığını sanarsın.
@Devirdevran sanal değil ben bu kızı kursta gördüm numarasını buldum yazdım sonrasına 5 6 kez buluştuk ve ilk buluşmak isteyen kişide oydu
Sen son bi buluşma koparmaya bak. Yüzyüze duygular daha net belli edilir, yazarak kanser olursun.
Seninle buluşmak istedi. Biraz kafasını dağıttı işte. Sen ona tatlı geldin geçici bir süreliğine iyi hoş geçti. Hevesini aldı. Şimdide sana istemem yan cebime koy yapıyor çünkü seni sevmiyordu. Zaten aklında başka birisi vardı. Belki yedekte stoklamıştır. Gözünü aç kardeşim uyan bu sevdadan
Anlatamıyor muyum 1 yıl geçti ve bu kızın hala benden sonra sevgilisi olmadı benden öncesini bilmiyorum
Senin adını bilmiyorum. Sürenin bir önemi yok kardeşim. Süre hikaye.. hatta hikayenin en önemsiz kısmı. Hikayenin en önemli kısmı neresi biliyor musun. 1 yılın sonunda hiçbişey yaşanmamış gibi birazcıkta vicdan yaparmış gibi seni üzmeden seni hayatından çıkarmaya çalışması. Sen tecrübeli insanların sözüne güven.
Ben hertürlü üzülüyorum yanımda olmadığı için bi kez buluşsak ben ona duygularımı daha açık konuşsam olmaz mı ben ona bi kez senden hoşlanıyorum beğeniyorum tarzı bi şey demedim ama güzel konuştuk belki ben onu unuttum sanıyor çünkü o dönemde ben ona vakit ayıramıyordum çok doğru düzgün konuşamıyorduk o sanki beni üzer diye düşünmüş olamaz mı
Buluş buluş. Özgüvenli ol ama buluşunca. Tut elini anlat sinirlensin takma. Duygusal davranmaya da çalişma ezik gibi değil kararlı ve aşık biri gibi davran. ne varsa tek seferde dök içinde sonra dön arkanı git. Dönerse senindir, dönmezse yaz bana ben sana yeni cıvırlar ayarlarım :d
@Devirdevran knk valla olmuyor başka kız cidden kızlarla takılan biri değilim o da erkeklerle takılan bi kız değil ortamcı tipler değiliz açıkcası birazda o kızdan sonra özgüvenim gitti kızda hoşum gidende bu şimdi çoğu kız ortamcı o tarz kızlardan nefret ediyorum kızın instasında bile sayılı erkek var
Ağla o zaman salak gibi ne diyim mk akıllanmazsın sen.
Valla ben iki tarafıda anlamaya çalışıyorum onu çözdüm seni de çözdüm. Senin yapman gereken şeyi de söylerim ama yapamazsın. Senden ayrılmak istediğini mi söyledi? Güle güle bay bay yine bekleriz diceksin. Çok afedersin sakınarak söylüyorum. Bu hayatta s. ken sevilir.
Çok haklısınız budageçer hanım. Sevişebilir miyiz bu arada?
Sevişirsek aşık olurum devran bey benim öyle bi huyum var malum s. ken sevilir haha😁 şaka bi yana ben bu işleri bıraktım. Size hayırlı işler
Yapmam gereken şeyi merak ettim ya ben niye yapamıyorum cidden bilmiyorum hayatımda bi kız bile yazmadı bana bu kızdan önce bi kızı takip ettim otobüste onun indiği yerde indim sınıfının kapısına kadar gittim sevgilim var dedi ard arda 2 kez red edilmek çok fena koydu özgüven denen bi şey kalmadı bende
koç burcu musun?
Bir kızın hayatına girdim böyle 4 sene önce, girmez olaydım. iki elleştik diye hala aşık bana evlenelim diye yırtınıyor kurtaramadım paçayı. Bir yerden engelliyorum başka bir yerden yaziyor.
Koç burcuyla geçim olmaz ben akrep burcuyum seks yaşam tarzım değil burcumun aksine öyle biri değilim yani bir zamanlar aşk kadınıydım ama artık değilim. Önceden olan ben artık ben değilim. Yaşayabileceğim herşeyi yaşadım. Göreceğim herşeyi gördüm 25 yaşındayım ama sanki ruhum 60 yaşında. Ve anladım ki " koy popona rahman gitsin " demek her zaman çok mantıklıymış 😄😄
Tanıdığım tüm akreplerle aram çok iyiydi hele bir tanesini hiç unutmam 😂😂
Boğayım ben de yükselenim balık. Seks ve duygusallık ikisini de çok yoğun yaşıyorum. Deneyimi olmayan, hanımhanımcık denilen kadınlara da gram ilgi duymadım. Görmüş geçirmiş hatun candır 😂
@Devirdevran işin kolay knk o zaman heryer o kızlardan dolu
her yer o kızlarla dolu değil iste hem görmüş geçirmiş olacak, hem eğlenceli olacak, hem aklı başında olacak hem de güvenimi kazanacak.
Seninkinden daha zor la bunu bulmak en yakın cemaat yurdunun kapısında 2 saat beklesem senin istediğin gibi birini ayarlarım zaten.
@Devirdevran sümeyye değil bu kız sadece ortam kızı değil
Gayet açıklamış kız ilerde üzebilme ihtimalim var diyor
Her türlü üzülüyorum
Aile baskısı ya da kızın kendine inancı tamamen
Ne olmamış olabilirki gayet iyi anlaşıyorduk sadece arada ben vakit ayıramıyordum o sıralar hem üni hem staj yapıyordum telefonum bozulmuştu 3 5gün habersiz kaldı o zaman bana bi soğumaya başladı sonradan düzelmiştik ve şu an 1 yıldır boşum ve daha fazla vakit ayırabilceğimi düşünüyorum