Cinsiyetçilik yapmak için demiyorum ama özellikle erkeklere trip atmak hiç yakışmıyor. Kızlar trip atsın demiyorum. Fakat kızların trip atması bence tolere edilebilir. Erkek bence karşısındaki kadın hatalı bile olsa yine de trip atmamalıdır. Trip çok feminen bir özellik diye düşünüyorum. Bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
Trip atan erkekten olmaz.
Yoo erkeğin de duyguları olamaz mı?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
1 yıl
1. Seçenekten yanayım.
Güncellemeler
1 yıl
Oy kullanan ve yorum yapan herkese teşekkür ederim.
Kızlara trip atan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Trip atan erkekten olmaz.
Trip atan erkekten olmaz trip atmak naz yapmak bu tür şeyler kadınlara yakışıyor erkekler trip atmasın çocukça duruyor
Aynen öyle sonuna kadar katılıyorum.
Kimse trip atmasın ama illa bir taraf atacaksa kızlar atsın Sevim.
👏🏼💖
Ortada bir sorun varsa rahatsızlığını belirtir ve araya biraz mesafe koyabilir ama erkeklerin tribi prensesliğe kaçıyor sanki :D
Rahatsızlığını belirtmesi olabilir dediğin gibi , ama trip atıp naz yapması çok prensesçe bir hareket.
Bence de yakışmıyor