Eskiden tanınmak için uğraşırken şimdi tanınmamak için uğraşıyoruz farkında mısınız?

Eskiden tanınınca çok insan oldukça etraf şenlenirdi şimdi ise insandan kaçıyoruz. Tanınmak insanın hareketlerini kısıtlıyor gibi mecbur konuşmak zorunda kalıyor ve bir ton soru cevaplamak zorunda kalıyorsun. Önceden kullanmıyordım sosyal medya şimdi kullansamda sade kullanıyorum ve söylemiyorum.
Eskiden tanınmak için uğraşırken şimdi tanınmamak için uğraşıyoruz farkında mısınız?
Cevapla