İnsanların başarılarını kıskanmak yerine tebrik edip, "biz de başarılı olalım" diyerek gayret göstermek gerekmez mi?

İnsanların başarılarını kıskanmak yerine tebrik edip, "biz de başarılı olalım" diyerek gayret göstermek gerekmez mi?

Biri başarılı bir iş yapmışsa, ben öyle bir arkadaşı tebrik ederim. Çok mu istiyorum onun yaptığı şeyi bende yapmayı o zaman da çabalarım ve başarmaya çalışırım.

Peki siz ne yaparsınız?
İnsanların başarılarını kıskanmak yerine tebrik edip, "biz de başarılı olalım" diyerek gayret göstermek gerekmez mi?
İnsanların başarılarını kıskanmak yerine tebrik edip, "biz de başarılı olalım" diyerek gayret göstermek gerekmez mi?
İnsanların başarılarını kıskanmak yerine tebrik edip, "biz de başarılı olalım" diyerek gayret göstermek gerekmez mi?
Cevapla