Kendimi hiç geliştiremediğimi düşünüyorum sizin de böyle düşündüğünüz oluyor mu?

Bilmiyorum kendimi geliştiremediğimi ve çok donanımsız kaldığımı düşünüyorum çoğu konuda eksiğim çaldığım bir müzik aleti yok ya ana dilim gibi konuşabildiğim 2. bir dilim sporla ilgilenmedim güzel bir hobim yok örgü öremiyorum ya da resim çizemiyorum vs bunlar bana kendimi çok kötü hissetiriyor yarışın ortasına gelmişim ve bir çok konuda çok deneyimsizmişim gibi hissediyorum
Kendimi hiç geliştiremediğimi düşünüyorum sizin de böyle düşündüğünüz oluyor mu?
Cevapla