Travma dediğimiz şeyler aslında atalarımızın karması mı oluyor?

Bazı kişisel gelişimle ilgilenen kesim çocukluktan beri yaşanılan sorunların sebebini atalarımızın işlediği günahlara bağlıyor. Hatta şöyle bir söz var. Dedenin yediği erik torunun dişini kamaştırır diye.

Böyle bişey var mı? Bana saçma geliyor. Banane benim dedemin ebemin işlediği günahtan bedelini ben niye ödüyorum bu haksızlık değil mi hiç mantıklı gelmiyor. Ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
1 yıl
Gbnnmmmm
Güncellemeler
1 yıl
Gnclll
Travma dediğimiz şeyler aslında atalarımızın karması mı oluyor?
Cevapla