Güncellemeler
1 yıl
Gbnnmmmm
Güncellemeler
1 yıl
Gnclll
Bazı kişisel gelişimle ilgilenen kesim çocukluktan beri yaşanılan sorunların sebebini atalarımızın işlediği günahlara bağlıyor. Hatta şöyle bir söz var. Dedenin yediği erik torunun dişini kamaştırır diye.
Böyle bişey var mı? Bana saçma geliyor. Banane benim dedemin ebemin işlediği günahtan bedelini ben niye ödüyorum bu haksızlık değil mi hiç mantıklı gelmiyor. Ne düşünüyorsunuz?
Aslında tramva kalıtsal degildir ama biyolojik olarak fakat psikolojik olarak ister istemez ailede yaşananlar nesilden nesile aktarılıyor buda psikolojik
Olum guncel falan diyince ilgilenecek falan değiller yapmayın bunu sjjshsjsh
Daha fazla görüş gelsin diye 😅
Cevap
2Cevap
hayır yaşadıklarımız olur
travma bizim bizat yaşadımız olaylar geçmişin alakası yok
Yok bnce yaaa
Bencede alakası yok ama insan acaba mı diyor
Biliyor musun, kesinlikle hayır?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?