KIZ ARKADAŞLARIMIZIN BU KONUDAKİ FİKİRLERİNİ MERAK EDİYORUM NE DÜŞÜNÜRSÜNÜZ?

24 yaşındayım, tipim ve fiziğim iyi sayılır. instagram takipçim yüksek olursa mı daha çekici olurum yoksa az takipçi olursa mı? Takipçilerimin hepsi tanıdık olucak kız erkek karışık. Örnek verecek olursam fazla takipçiyi 250 az takipçiyi 100 diye sınırlandırıyım. Siz hangisini tercih edersiniz? Dediğim gibi listemde kız da var erkekte hepsi tanıdığım insanlar. Şunuda sormak istiyorum diyelim 100 takipçim var, içinizden ya adama bak sadece 100 takipçisi var bu ne böyle ezik tarzı gibi bir düşünceye kapılır mısınız? hiç gönderim yok sadece öne çıkanlar var, orada da bir sürü fotoğrafım var ama sadece gönderi olarak yok. İnstagramı da aktif olarak kullanıyorum. Ne düşünürsünüz?
KIZ ARKADAŞLARIMIZIN BU KONUDAKİ FİKİRLERİNİ MERAK EDİYORUM NE DÜŞÜNÜRSÜNÜZ?
Cevapla