ARKADAŞLAR NEDEN BÖYLE YAPIYOR? UZUN OLDU AMA FİKİR BELİRTİN LÜTFENEEN ÖZELLİKLE ERKEKLER?

Mart ayında bi geziye gitmiştik. orada bı çocuk benden hoşlanmış. Dönüşte otobüste giderken arkadaşlarim çocuğu benim yanıma oturtmuslar benim haberim yoktu. Sürekli sorular soruyordu konusmaya çalışıyordu. Bende çocuğu beğenmiştim ama öylesine yanıma oturmuş birisi diye sadece sorduklarina cevap verdim sonra cama döndüm yolu izledim. Arkadaşlarim o çocuğu yapalım falan filan diyorlardı ama benden hoşlandığını bilmediğim için hayır diyordum sürekli. Neyse. 1 ay sonra tesadüfen cafede karşılaştık. 1 2 masa geride oturuyordu bizden. Bizim oturduğumuz masa da onun masada kalabalıktı. Arkadaşıma mesaj atmış kızı ikna et sende gel dışarı çıkalım diye. Arkadaşim mesajı gösterdi. Ben hem kalabalik şimdi belli olacak diye çekindim hem de birden istekli gorunmiyim diye hayır dedim. Arkadaşım da gitmiş seni istemiyor sevmemis falan yazmış çocuğa. Neyse bunun üstünden 1 hafta kadar geçti. Çocuk amatör ligte futbol oynuyor. Ben ve arkadaşım maçına gittik. Maç bittikten sonra sahaya indik. Onunla göz göze geldim. Biraz durdu ama sonra yanımdan geçti gitti. Arkadaşı koştu çağırdı gel diye ama gelmedi. Sonra ben tebrik ederim diye mesaj attım. Cevap verdi konuştuk biraz. Sonra baştan niye konusmadin dedi bugün ben memlekete gidiyorum falan dedi sen beni istememissin sevmemissin ki dedi. Bende cekindigim için öyle söyledim dedim. Neyse konuyu kapatalım dedi bunca zaman konuşamadık zaten bari şimdi güzelce konuşalım dedi. Sabaha kadar konuştuk. Beni sevdiğini sanmıştım. Ama günden sonra bana görüldü dahi atmadı. Doğum günümde hiç bi şey olmamış gibi yazdı ama konuşmadık devamı gelmedi yani. Sonra ara ara 2 defa yazdım. Yine aynısını yaptı. Bi gün boyunca çok güzel konuşup ertesi gün görüldü dahi atmadi. Bugünde takım kadrosuna baktım. Takıma gelmemiş acaba mesaj atsam mı diye düşünüyorum. Ama yine aynısını yapacak. Sizce neden böyle yapıyo? Beni artık istemiyor mu? Yoksa arkadaşımın attığı o mesaj yüzünden mi? Bı defa daha mesaj atmalı mıyım? Of deli gibi konusmak istiyorum aslind
ARKADAŞLAR NEDEN BÖYLE YAPIYOR? UZUN OLDU AMA FİKİR BELİRTİN LÜTFENEEN ÖZELLİKLE ERKEKLER?
Cevapla