AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
Zeki ve akillisin ve bunlari sen aşarsin, farkindaligin yukselir. Yuzun ve saclarin guzel ama fizigin cok kotu. Yani cokmu zayifsin ya da cokmu kilolusun. Birde sana birileri aciliyosa demekki dusundugun kadar olumsuz degilsin. Birde bence senin onyargilarin var zamanla kompleks haline gelmis, onlari aşarsan gayet seversin de sevilirsinde.
Kimi kalbiyle sonsuza kadar yalnızdır aynı ben varoluşumda var yalnızlık eşim için yaratılırken
Yalnızlık Allah'a mahsustur. Eninde sonunda senin de can yoldaşın olacak.
Yalnızlık Allah’a mahsustur
Seni seveni bul ki mutlu olasın
zaten bu kafa yapını değiştirmezsen sağlıklı bir ilişki sürdüremezsin
Spor yapsan daha kolay değil mi. O kadar estetik cart curt var
Hiç hata değil hedefim zirve yalnızlık. Kaygısız ağrısız başım azıcık aşım bana yeter de artar bile, zaten insan sevmiyorum, sevilecek bir yanı da yok
Detayı okudum da bende seninkilere artı olarak fizik de var fakat beni hak edecek yanıma yakışacak dahası benim gibi birinin kıymetini bilecek birinin hele de bu devirde olacağını hiç sanmıyorum bu yüzden kararlıyım hedefim zirve yalnızlık
Şunu da ekleyeyim senin işin daha kolay fiziğin kötü ise senin gibi denk aynı seviyede birini bulabilirsin denklik her konuda lazım zaten
Benim ki Afiliyalnızlık 😂
Yani evet haklısın. Yalnız kalmakta iyidir arada sırada
Gayet mantıklı düşünüyorsun tebrik ederim kilo verene kadar bir erkeğin hayatını karartma
ne kadar kötü kalpli bi insansın
Biz erkekler iş bulup düzen kurana kadar siz bizi hayatiniza aliyor musunuz? Çok issiz gezdim tecrubem var bu konuda. O yuzden her sey karsilikli artik.
Hangi dangalak hayatına girdi seni kullandı bu yönde bilmiyorum ama her insan aynı değil. Her kız aynı değil
hata olup olmadığını bir zaman sonra anlarsın kimse bunu bilemez
Bk gör biraz daha kafana takip stres yaparsan stres yaptığın kiloyu kaybedeceksin zamanla senin ilacın stres başka türlü verilmiyor
Depresyon hırkası da verelim mi.
Kalsın, depresyon battaniyem var benim.
Olsun hırkayı da al, lahana gibi katkat olursun
Çok düşüncelisin teşekkürler. 😴
Rica ederim:)
Aslında sana gelen insanlar seni o şekilde beğenip geliyor öyle düşün senin için hayırlısını diliyorum tabiki ama kendini kapama böyle işlere hiç belli olmaz belki gerçekten anlaşabileceğin sevebileceğin biri çıkar karşına
Yalnızlık Allah'a mahsustur ama hayatımda biri olsun diye yanlış insanla kalmaktansa doğru yalnızlık en iyisi yapacak bişey yok
Kendine cok acimasiz olma... kimsenin hayatina zorla girmiyorsun, eger mutlu olmaziseniz ayrilirsiniz
Herşeyi o kadar uçlarda görüyorsun ki bu görüşün değişmeden hiçbir zaman mutlu olamayacaksın.
Herkesin zevki farklı zaten erkekler görünüşe ve fiziğe bakarak flörtlesiyorlar reddetme bence
Beden senin bize ne? İstediğin gibi kullan en fazla 100 senen var.
Bu düsunce bakış açinız sizi depresyona götürur Allah muhafaza daha kotusü
Kısa boylu ve kilolu olman sevilmemene engel değil böyle kötü düşünme
İnan bende böyle düşünüyorum yalnızlık daha cazip geliyor bide herkes eninde sonunda soğur gibi geliyor bide erkekleri hiç anlamıyorum onlarla konuşmak da geriyor beni.
Akıllı birinin böyle mantıksız cevaplar vermesi sacma geliyor madem kilolu olduğunu düşünüyorsun kilo ver biraz diyet yap zayıfla
Hayat bu kadar net ve kesin yargılara bağlı değil. Kiloluysan spor yap demek çok basit. Aşırı yediğim için veya hareketsiz olduğum için kilolu değilim. Çeşit çeşit ilaç kullanıyorum.
Anladım peki bir doktora göründünmü bunun için
Boy ve kilon kaç
1.60 ve 85. Doktorların verdiği ilaçların yan etkisi zaten, doktora kilo aldığım için görünmek mantıksız olurdu.
Bence cokda kilolu deilsin
Olmadı.
mantığına uyan birisini elbet bulursun seni seven isteyen vb. çoğu kadın yalnız kalmaz bu zamanda
Bence en iyisini yapıyorsunuz. sonzuza kadar tek yaşamak bir ayrıcalıktır kanka.. tebrik ediyorum seni düşüncelerin Mukemel bence
Üzücü bir durum.. keşke istediğin vücuda sahip olabilseydin.. seçim senin sonsuza dek yalnız kalabilirsin
gayet doğru düşünüyorsun ben de böyle düşünüyorum
Hata yapıyorsun tamam bir yaşa kadar yalnız yaşamak güzeldir yaşlanınca gözler birilerini arıyor
Hata yapıyorsun bende öyle düşünüyordum ama ileride insan pişman oluyor.
Sonsuza kadar yalnız kalmak mı istiyorsun? Kal o zaman.
Tek anlamadığım birisinin hayatına girip neden onu mutsuz edeceğini düşünüyorsun
Yalnız kalmak isteyebilirsin, boyun ve kilon ne?
1.60 ve 85
İstersen kilo verebilirsin,50-55 kiloya inersen çok değişirsin
La fiziğin kötü olsa niye senden hoşlansınlar.
Kıyafetin altındaki yağları çıplak olmadan görmek mümkün değil. Yüzüm güzel olduğu için hoşlanıyorlar ama iş ciddileşse ve vücudumu görseler soğurlar.
E bu bir sorun değil spor yapıp zayıflamayı tercih edebilirsin?
Bence hata hocam
Ne okuyorsun merak ettim
Sen hastasın kafadan beyinden
Doğru karar
Eski sevgilim diyetisyen olmuş parasıyla müşterisi olsam reddetmeye hakkı var mı
Gormek istemeyebilir yeniden baslamak istemiyorsaniz.
Hayır doğru olanı yapıyorsun
Yalnızlık Allaha mahsus.
İnsan istiyo bazen öyle
Aslında en mantıklı olanı yapıyorsunuz
Bence pek mantıklı değil
Böyle bir hata yapma
Domuz gribi olursan görürüm seni
Bende bu gidişle öyle olcak
Yorumumu siler misin kardeş
Hicte hata değil mantıklı
Vücudunun neyi var ki onu anlamadım
Kal en iyiyi günahlardan uzak durursun
Kendi sevmenin bir yolunu bul.
Neden Yanlızlık Allaha mahsustur
Cocuk gibi güzel birseyden mahrum kalacaksin
Ben de öyle yapacağım.
Nasıl?
Geçici ilişki yaşıyorum. Kadınlara guvenmem
Sanırım bir problemin var
En doğru kararı almışsın
Evet mantıklısın böyle devam et.
Hata değil bence. Ben de yalnız kalmak istiyorum.
Bu ben
evde kaldin ilerde gorursun
Hata