Sonsuza kadar yalnız kalmak istiyorum, hata mı yapıyorum?

Ben güzel bir bölüm okuyan, zeki olarak nitelendirebileceğiniz biriyim. Birçok toplumsal konuda da yaptığım etkinlikler var, sanatla da ilgilenirim. Bunları ego olarak saymayın, olanları söylüyorum. Yüzüm, saçlarım da güzeldir. Sanki Allah tüm bu güzel şeylerin hepsine sahip olamazsın demiş gibi, vücudum iğrençtir. Kısa boylu ve kiloluyum. Okulda bana ilgisi olduğunu fark ettiğim insanları öyle bir reddediyorum ki bir daha karşıma çıkamıyorlar. Sosyal medyadan yazanları da engelliyorum. Sevilmeyi, sevmeyi çok istiyorum ama birinin hayatına girip onu mutsuz etmek istemiyorum. Herkes arzulayacağı bir fizik hak eder. Bu yüzden evlenmek bile istemiyorum. Eşime haksızlık yapamam, iyi bir kadın vücuduna ihtiyacı var. Kendi berbat vücuduma mecbur edemem. Bu sebeplerle hiç ilişkim olmadı. Mantıklı düşünmüyor muyum sizce de?
Güncellemeler
1 yıl
Açıkçası böyle yanıtlar beklemiyordum. Çok destekleyici, açıklayıcı, yardımcı olacak yanıtlar verdiniz. Teşekkür ederim. Hala sizin gibi düşünen insanlar olduğunu görmek beni mutlu etti. İyi ki varsınız.
Güncellemeler
1 yıl
Yorum yapan herkese teşekkür ederim.
Sonsuza kadar yalnız kalmak istiyorum, hata mı yapıyorum?
Cevapla