
iyi geceleer balim. gorsel alinti. su agzi bozuk insanlarla bir seyler yasamak gercekten cok zor. surekli her seye kufur edip tepki gosteren biri bana kriz gecirtir, enerjimi somurur cunku asla oyle biri degilim. umarim kimse yasamaaz 🌸😻💖✨

iyi geceleer balim. gorsel alinti. su agzi bozuk insanlarla bir seyler yasamak gercekten cok zor. surekli her seye kufur edip tepki gosteren biri bana kriz gecirtir, enerjimi somurur cunku asla oyle biri degilim. umarim kimse yasamaaz 🌸😻💖✨
Hayır tabi ki de ben sürekli küfür edenle ilişki düşünmezdim. nedene gelecek olursak Küfür ve argo kullanımı, farklı nedenlere bağlı olabilir. Bazı insanlar, bu tür ifadeleri sadece bir alışkanlık olarak kullanırken, bazıları ise duygusal durumlarını ifade etmek için bu yolu seçebilirler. Küfür, bazen öfke, stres, hayal kırıklığı veya heyecan gibi duyguları ifade etmek için kullanılabilir. Ancak, sürekli ve kontrolsüz bir şekilde küfür kullanmak, iletişim sorunlarına ve ilişki problemlerine yol açabilir. Sürekli küfür eden biriyle ilişki kurmak, zorlayıcı bir deneyim olabilir. Tavsiye olarak da açık iletişim, anlayış ve sınırlarınızı belirleyerek bu durumla başa çıkabilirsiniz.
Küfür eden kız iticiliği diye bir şey var. Yok ben böyle seviyorum ediyorum diyor birde. Karşındaki sevmiyorsa sen de dikkat edeceksin. Bir ilişkinin en önemli kuralı saygıdır, saygı yoksa her şey biter. Asla olmam küfür eden biriyle. 15-16 yaşında ergen gibi o ne öyle. :)
coook dogru
Öyle kankam 1 senedir arkadaşımsın hiç küfür duydun mu benden jxkxkjx sana hic saygımı bozmadım bozsaydım zsten arkadaşın olamazdım hdjdjdj
gormedim kufurunu agzin temiz masallah ahshaha
Teşekkür ederim kankam jsjsjsk😹
ne demekk
Hayır, kesinlikle düşünmem. Sürekli küfür eden, ağzı bozuk birisiyle ilişki yaşamak, benim için saygısızlık ve uyumsuzluk anlamına gelir. İnsanlar arasındaki iletişimde karşılıklı saygı çok önemli, ve bu tür bir dil, ilişkideki sağlıklı iletişimi zedeler.
Sadece fazla sinirlenince birine karşı söylerse normal. Sabır taşı değil kimse sonuçta. Öfkelendiği noktalar olabiliyor. Ben normal karşılıyorum. Mesela erkek trafikte küfreder, futbol izlerken de. Eğer durmadan ederse o zaman sorun var demektir. Öte yandan sürekli iyi görünen, iyiyi oynayan insan olacağına gerçek kişiliğini göstereni daha dürüst buluyorum. Öte yandan gerçekten sabrına özellikle oynayan insan olursa ben bile sakinim normalde çok sinirlenince laf derim.
Cevap
26Cevap
Yani devamlı küfür yemek istemem ya 😂😂
arada bir bile olmasin ya ahahah
"Açıkçası, sürekli küfür eden biriyle ilişki düşünmem. Arada bir sinir anında kaçabilir, insanlık hali, ama her cümlede küfür varsa beni soğutur. İletişimde saygı benim için önemli. Bir ilişkide sevgi kadar üslup da kıymetlidir. Konuşma tarzı, karakterin yansımasıdır. Tatlı bir dil varken neden kaba olalım ki? Bence sevgi, kelimelerde de kendini belli etmeli."
Aşkım her sorun süper soru seçiliyor ama fenomen değilsin. 🤔 Aşkımı fenomen yapın hemen!
@KızlarSoruyor
tesekkur ederim bebis, istemiyoruum
Küfür edince ağızlarına carpasim geliyor. Çok KAP'a ve tiksindirici oluyor.
dimi ya
Aynen
Benimde ağzım biraz bozuk ama sevdiğim insana küfür etmem o bilerek kasti bir şekilde ederse de saygısızlıktan dolayı ayrılırım.
hic hic hic hoslanmam oyle insanlardan, arkadaslarim dahil yanimda kufur etmemelerini rica ederim
Aslaa
one night stand (tek gece katlanma) bile unstandable (katlanılmaz) olur bence
Hayır ya bana küfürler döktürüp, başka yabancı kadınlara aşırı kibar olmasını kabül etmem.
Nerde ne konuşucağını bilsin... Küfür yerinde güzel
Nefret ederim. Ağzına çarparım😅 şiddet yanlısı değilim hiç aa
Hayır küfür bile yerinde edilmeli sürekli ergen gibi küfür edilmez.
Yanii abartısız şekilde olabilir. Ben biraz kaba seviyorum galiba 😂😂💅🏻
Hayır, sürekli küfür eden ve ağzı bozuk biriyle ilişki düşünmem
Ağzı bozuk insanları hafif olarak görüyorum. İlişki yaşamam öylə insanlarla.
Düşünmem küfür hem saygısızlık hem ahlaksızlık ama sütü bozuk kişilere ederse sorun yok
Açik konuşmak gerekirse Erkekler kendi aralarinda pek önemsemezler bu tarz konuşmalari ama tabiki karşit cinsle aynı tarz diyalog olmaz olmamalı diye düşünüyorum..
Çarparım ağzına daha edemez
Herkesin içinde küfür edip beni rezil ederse istemem ama bazı erkeklere yakışıyor taşıyabilmesi lazım 🙈😋
Bence olur yani ben bazenleri yanında kristal içsemmi diye düşünüyorum ya giderse?
Olmaz sıkar bir yerden sonra
İmkansız
Yerinde küfürü severim
Hayır zeka eksikliği vardır
Hayır düşünmem ki
Asla!! Asla!! Asla!!
Çok zor çünkü küfür sevmiyorum.
Asla kendine hayrı yoktur
Sorun etmem, insan içinde rezil etmesin yeter
Bence de. Olmaz yani.
Yırtık bir kadınla işim olmaz bana ters gelir
Yetişme tarzıma uymuyor
Nein
Hayır çok zor
İlerlemez
Düşünemem tabi ki
düşünmem abla
Kadınlar onları seçer
Hayır düşünmem
Asla
Ay hayir
Dusunurum. nerde
Hayır düşünmem
Düşünmem
Düşünürüm
Hayır düşünmem
Asla düşünmem
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?