ՏҽӀɑʍՏ
je t'aime be insafsız, mon amour be zalımm

Bana şarkı yazmışlar 😅
ՏҽӀɑʍՏ
je t'aime be insafsız, mon amour be zalımm

Bana şarkı yazmışlar 😅
Hayatımda çıkanlar, çoğu zaman pişmanlık değil, sadece yolların ayrılmasıdır. İnsanlar bazen hayatımızda kalmalı, bazen de gitmeli. Herkesin kendi yolunda ilerlemesi gerekiyor. Eğer gerçekten değerli bir bağ varsa, geriye dönüp bakıldığında pişmanlık değil, iyi anılar kalır. Ama gitmek zorunda olanlar, belki de doğru zaman gelmiştir.
Düşman çıkan pişman geri geliyor😹
Genel olarak değerlendirirsem hayatımdan öyle kavgalı, gürültülü, düşman kesilecek şekilde çıkan insan az sayıda. Sakinlikle iletişimi koparabildiğimden belki de.
Karşındaki insanlar da sakin kalabiliyorlar mı
Ben sakin kalınca haliyle etki-tepki şekilde aynalama tekniği uyguluyorum sır🤫🤫
Büyük başarı, ben de sessiz sedasız olanından yanayım ama depremler falan oluyor 😅
Belki de sessizliğin deli ediyordur buna mutlu ol🎉😸
Bunu böyle düşüneceğim bebişim 😅
Tamam bebik bir olumlama olarak geceye not olsun🥰😹
Olsun 🌸
Cevap
30Cevap
Bence umurlarında bile değilimdir 😃. Pişmanda olmazlar düşmanda
En dürüst cevap en azından sjdjs
Aman aman havalara girme :D
Erkeği değil erkeğini
Hayatımdan çıktıysa ister düşman olsun ister pişman banane...😀
Ben anlamaz; pişmansa hayatına sızmaya, düşmansa hayatına şaapmaya çalışır 😅
Hayatına şeapmak daha mantıklı geldi.😀
Düşman olan öylesi yapmaya çalışır 😅
Öylesi yapmaya çalışan olursa bizimde elimiz armut toplamaz.😀
Armut topluyor olursak o sıra, fırlatırız 🙄
Şutlanan insanımsılar direkten mi döndü yoksa art niyet mi kaptı bu onların problemi:)
Pişman oluyorlar. Benim ki bir safoyu nerede bulacaklar başka :D
😏🤝 doğru dedin ajdja
İnsanlar belli bir dönem hayatımıza girerler bir şeyler öğretip çıkarlar. Herkesle mezara kadar iletişim halinde olamayız. Pişman olanı pişmaniye ederim 😂 işin şakası biri hayatımdan çıktıysa hiç tanışmamışız gibi oluruz
Aha bu ben djdjs
hayatımdan çıkanlarla ilgili bilgim yok.. Ben kendimi bildikten sonra düşman olabilirler benim için problem değil.. Ben hayatıma aldığımdan sorumluyum..
Sonuç itibari ile onları da hayatınıza almış olmuyor musunuz?
Hayatımdayken sorumluyum, hayatımda çıkanların benim hakkımda iftiraya varan söylem ve eylemleri olmadıkça takmam.. Sonuç itibariyle fikriyatım ve zikriyatım bu yönde..
İftiraya varan söylemleri ve eylemleri olanlar oldu mu?
Haberim olmadı.. Belki olmuştur belki olmamıştır belki olacaktır.. Ne desem yalan olur..
Teşekkürler bayım.
Pişman olsunlar emi 😭. Ne kötülüğümü görmüşler sankiiii. )) 😅
Heee hadsizler
😊🌺
Hayatımdan çıkanlarla düşman olmaktansa, her deneyimi bir ders olarak görmek önemlidir. İnsanlar farklı sebeplerle hayatımızdan çıkar ama önemli olan, güzel anıları ve dersleri alıp yola devam etmektir
Selam's Bilemeyeceğim beni anlayan gerçekten de seven iyi olmamı isterler pişman olup olmadıklarını bilemem iyi bir insanımdır. Bende hayatimdan çıkan insanların iyi olmalarını dilerim isterimde kötü düşününen kötü olsun ne diyeyim 😊 🤷♂️
Burnunu yerden almaya çalışırsa bir tekme yer 😆
Bir tekme yemediği kalmıştı ☹️
Gittiği gün vurmadığıma dua etsin 😆
Eh, o da doğru
Hayatımdan onları ben çıkarıyorsam eğer "düşman" 😅 kendileri çıkarsa "pişman" oluyorlar.
Çok iyiydi bu djdja
Hepsiyle gayet medeni ve "insan" gibi yollarımızı ayırdığım için düşman olduklarını sanmıyorum.
Pişmanlık duyduklarını da. Aksi olsaydı, bilirdim.
Hayatıma girende pişman cikanda pişman kimseyle düşmanca bir son yaşamadım ne yaptıysam heketmistir ama neyse
Çıkarttıklarımla ilgilenmiyorum şekerim
En güzeli balım 😏
🌸
Kimsenin hayatımdan kötü çıkmasını ya da kötü çıkmayı istemem. Eğer ki kötü çıktılarsa ben de olan kredileri dolmuştur ki kötü gitmişlerdir bu da zorlarına gider ve düşman olurlar.
Pişman olduklarını belli etmemek için düşman rolü yapıyorlar.
Süper
Bence de.
Önceleri pişman, sonra dan düşman. Çokta tın.
Her gidenin geri gelmeye çalıştığını hesaba katarsak pişman oluyorlar diyebiliriz.
İnsan olan benim olana bana gelmeye çalışan benim düşmanım
Benden gittikten sonrası inan hiç umrunda değil baby😉
Ne olduklarıyla ilgili bi fikrim yok hayatımdan çıkmışsa bi önemi de yok
Çıktıktan sonra ne oluyor bilmiyorum bir anda gözden düşüyorlar.
Pişmaniye ederim.. benden sonra ağızlara meze olurlar
Pişman da olabilirler, düşman da. Hiç umrumda değil sjsjs
Hayır pişman da, düşman da olmuyorlar. Bütün ayrılıklarım dostça olmuştur benim.
Pişman da olmuyor, düşman da. Herkes kendi yoluna gidiyor..
Kişiye göre değişir bu durum pişman olanların pişmanğına da inanmıyorum.
Önce pişman olurlar sonrada yediremeyince düşman oluyorlar
Hayatımdan çıkanlar olmadı. Çıkardıklarım oldu bebeğim 😎😎
Genellikle pişman oluyorlar.. Çünkü benim samimiyetimi ve içtenligimi kaybediyorlar..
Hayatımdan çıkanları umursamıyor ve ilgilenmiyorum.
Ne bilim her yerden engelkeyip onlardan uzaga gidiyom hayatimdan cikardigimda ve karsilassam da takmadugim icin anlamiyom
Yani pişman olan dönmek ister 😅
sevgilisi beni engellemişti exim engelimi kaldırdı bu da işaret midir😂
Ex’in sevgilisi mi?
evet engellemişti sevgili olma başlarında sonra bi süre sonra engellimi kaldırmış cocuk
Doğru anladım mı bilmiyorum ama bunun iki sebebi olabilir, 1) yeniden dönme isteği, özlem, 2) artık pek takmadığı için ve önemsemediği için kaldırmıştır
Yazayım dedim sevgilimi çok seviyorum dedi engelledi beni 😂😂 çok sevse yazarmiydi neden istek atiyon diye
Bide ben bi ara bunlar çıkarken stalklamistim ona benden bahsetmeyin sizi de engeller videosunu beğenmiş aklına ben gelmismiyimdir?
Yanii bilemedim ki, boş ver sen eskiyi falan önüne bak
Öyle bundan sonra, naparsa yapsın umurumda değil artık
güzel kardeşim hayatimda yer yok
güzel kardeşim
Pz. evenklere😂
ahaha çok iyi 😄
Hiç haberim yok ne oluyorlar 😅
İllaki oluyordur
vay arkadaş, kimsenin de dğşmanı yok djs öyle öyle
Aman yok, kaos meraklısı değilim.
Hiç pişman değilim, kendileri bilir
Ha yok, sen değil onlar djsj
Hıı pişman oluyorlar genelde dkdnd
olsunlar djdks
Bilmem hiç bunun üzerinde durmadım 😂
Durma sen :D
Uzak dursunlar da aman :D
Durabiliyorlar mııı 😅
Onlar arkadan havlarlarlarlar
😂
ahaha :D duymaktan kulaklarım kanamıştı, okumaktan gözlerim kanar artık
Hem pişman hem düşman. Bense ölü olmasını tercih ederim.
pişman ama geri dönüşü olmuyor tabi bitti mi bitiyor bende
Pişman oluyorlar.
Kendileri bilir
Genelde pişman olurlar
😀
Olsalar helallik alırdılar
Hem pişman hem düşman hahhss
Pişman olan da oluyor düşman olan da
Pişman da olabilir düşmanda
Tadıma bakmayan bin pişman
Düşman oluyorlar ama, çokta tınn
Farketmiyor. Önemli olan hayatımda olmamaları
Pimmmpişman
Pimapen diye bir şey var mıydı :D
Ben orada olmuyorum
Yani şöyle düşünmek lazım; pişman olan dönmek ister, barışmak ister. Düşman olan kötüler, kin besler, gönderme yapar. orada olmanıza gerek yok yani
Pişman olsa da iletişim kurmuyorum bir daha
Düşman çıkan, pişman olup geri gelir.
Nasıl çıktığı önemli bence
Düşman
Düşman oldu hep şu ana kadar
pisman olsunlar bir zahmet
Cogunlugu dusman 😄😄😄
Bana genellikle düşman oluyorlar
Pişman
İkiside oluyolar
Düşmanım onlar..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?