Doğu Karadenizliler neden asabî ve tezcanlı olur (Trabzonluyum) ?

Doğu karadenizlilerin ortak kişilikleri mevcut, kendi sülâleme gözleme dayalı olarak net bir şekilde söyleyebilirim bunu. Belli başlı genel özellikleri ; çok sesi konuşurlar (başka dâirelerden duyanlar kavga ediyor sanar).
Çok fevrîdirler (hareketleri, duygudurumları vs.).
O sinire karşın çok merhametli ve vicdan sâhibidirler.
Dışarıdan bakıldığında garipsenir, fakat içeriye dâhil olunduğunda o samîmi ortamın tadından yenmez.
Doğu Karadenizliyseniz sizde durumlar nedir?
Doğu Karadenizliler neden asabî ve tezcanlı olur (Trabzonluyum) ?
Cevapla