Güncellemeler
1 yıl
İnanmayanlar olacaktır diye haberi de paylaşayım
halktv.com.tr/.../3-yil-once-oldugu-sanilan-kadinin-10-yil-once-oldugu-ortaya-cikti-913923h
halktv.com.tr/.../3-yil-once-oldugu-sanilan-kadinin-10-yil-once-oldugu-ortaya-cikti-913923h
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
ölmek istiyorum zaten. ve yalnızım
yanlızlık dozunda ve kıvamında güzeldir, yoksa sürekli yanlızlık iyi bişey değil, insanız ve birbirimize ihtiyacımız var...
Katılıyorum
doğru söze diyecek çok bişey yok... sen neden yanlızsın , insanlar seni bıktırdımı?
Bilmem çocukluktan böyle olmaya itildim sanki, bazı sebeplerden dolayı kendimi yalnızlaştırdım desem yeterli olacaktır :)
çocujkluktan itildim deyince ailede kusur var demektir, o bazı sebepler neler, ve bu sebeplerden dolayı neden kendini yanlızlaştırıyorsun... anlat konuşalım
Ailem tam tersi beni düzeltecek şeyler yapmaya çalıştı ama bazı hataları oldu tabi onlarında :D herkesin yaşadığı şeyleri yaşadım ya fazla abartılacak şeyler değil de ben de daha fazla kötü yönde yan etkileri oldu. Güvensizlik, sevgisizlik gibi
güven bu hayattaki en önemli değer bence, güvenilecek iyi arakadşlar bul konuş dertleş sohbet et paylaş hayat paylaştıkça güzelleşir...
Valla korkmuyorum.. Ne güzel işte kimse uzulmemiste arkasindan:))
O daha çok koyar insana, kadın emekli hemşireymiş bir de yani düşünsene yıllar boyu binlerce kişiye iyi gel ama ölümün kimsenin umrunda olmadan bir kişi tarafından bile hatırlanmadan ölmek daha acı
Ya olmusum hatırlasam ne olacak.. Geri mi gelicem.. En güzeli benim açımdan.. Böyle bahsedinve evet 'otu gibi geliyor ama arkandan ağlayan seni özleyen olmaması bir tık iyi geliyor bana.. Sonuçta o kadında o yalnızlığı birazda kendi seçmiştir
Hayır neden korkayım kı
Yalnizlik harika bence
Hiç kimse farketmemiş mi ya bu nasıl komşuluk
Etselerdi kadını 10 yıl sonra toz olmuş halde bulmazlardı :D komşuluğu geçtim bu insanın hiç mi ailesinden biri yoktur yani
Aynen ya üzüldüm cidden hayır ailesi küs felan olabilir de aynı apartmandasın onların ben insanlığını ya..
Nerde olmuş
Dur linki atayım
halktv.com.tr/.../3-yil-once-oldugu-sanilan-kadinin-10-yil-once-oldugu-ortaya-cikti-913923h
Oha ya hikaye gibi. Çok ders alınası bir durum
Öyle maalesef
Ben bizim ülkemizde böyle bir şey olacağını düşünmezdim
Aslında daha önce çok bu tarz haberler ülkemizde gösterildi yani baya var yalnız ölen insanlar
Demekki bize denk gelmedi. En güzeli kimseye yük olmadan göçüp gitmek
Hayır aksine öyle olsun istiyorum zaten
hayır benim sonum bu zaten
Evet korkuyorum
Evet maalesef